پیام تسلیت شهردار به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی

به گزارش روابط عمومی شهرداری رودهن: مهرداد حنیفی در پیامی فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) را تسلیت و تعزیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
چهل غروب غم و مصیبت از آن عصر به خون و ماتم کشیده عاشورا گذشت، چله غمباری که با فرا رسیدنش بار دیگر، تلخی مصیبت از دست دادن سرور آزادگان جهان را بر کالبد و روان تاریخ بشری فرو ریخت و داغ جگرسوزی بر قلبهای به آتش کشیده و به سوگ نشسته عاشقان نهاد.

اربعینی که، بار دیگر با فرارسیدنش در گوش تاریخ و بستر زمان درسهای بزرگ قیام سرخ عاشورا که همانا ایستادگی در برابر  ظلم و بی عدالتی، دفاع از حق، حریت و آزادگی، و…  در عرصه های  زندگی را اعلام میدارد تا ما با تجدید میثاق با آرمانهای و آموزه های عاشورایی و حسینی و الگو قرار دادن اسوه هایی از جنس عشق، ایثار و آزادگی لبیکی صادقانه و ارداتمندانه به ندای “هیهات منا الذله” ایشان گوییم.

اینجانب اربعین سرور و سالار شهیدان کربلا، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی به ویژه دوستداران و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت در شهر رودهن تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و امیدوارم همه ما به فضل الهی همواره از رهروان راستين و صديق نهضت حسينی باشیم.

نظر شما !!