مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر در رودهن

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن : مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور دکتر شیرمحمدی رئیس شورای اسلامی شهر – مهندس کچویی شهردار و دیگر اعضای این شورا و با حضور اصحاب قلم و خبرنگاران در دفتر شورای اسلامی شهر رودهن برگزار گردید.

در ابتدا دکتر شیرمحمدی روز خبرنگار را تبریک گفت و اظهار داشت : این مراسم به پاس زحمات افرادی است که حدود ۲۰ سال است در عرصه خبر زحمت می کشد .

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن ادامه داد : خبرنگاران فعالیت های این سه سال را به مردم گزارش دهند و در این سه سال فعالیت هایی شده است که در آینده نزدیک به اطلاع مردم خواهد رسید .

مهندس کچویی هم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید خبرنگار صارمی و تبریک به اصحاب رسانه تصریح کرد : کار خبرنگار کار بسیار حساسی است و خبرنگاران به نوعی سربازان نظام هستند .

شهردار رودهن افزود : خبرنگاران اما تلاش خود را انجام دهند تا اخبار را بصورت صحیح انعکاس  دهند و رسالت خود را به خوبی انجام دهند .

وی در ادامه گفت: خبرنگاران امانتدارانی هستند که باید با حفظ امانت ، واقعیات را به جامعه منعکس نمایند .

مهندس کچویی در پایان یک گزارش و عملکرد حضور ۹ ماهه خود را در رودهن ارائه کرد و از حمایت های شورای شهر در این مدت تقدیر و تشکر نمود .

در پایان اعضای شورای شهر و مهندس کچویی با اهدای لوح و هدایا از زحمات و تلاش های خبرنگاران و فعالان خبری این شهر تجلیل به عمل آوردند.

DSC_3877 DSC_3881 DSC_3886 DSC_3889 DSC_3895 IMG_0414 IMG_0420

نظر شما !!