میزبانی رودهن از چند شهید گمنام بعد از ماه مبارک رمضان

بخشدار رودهن

رئیس ستاد یادواره‌های شهدای رودهن از میزبانی رودهن از سه یا پنج شهید گمنام بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در یادواره ۱۲۰ شهید بخش رودهن که با حضور سردار ایرج مسجدی مشاور عالی سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، آحاد مردم، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، معتمدان و مسؤولان در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد، اظهار داشت: شهدا چشم و چراغ ایران اسلامی هستند و حفظ ارزش‌های آنان که با خون پاک خود موجب اقتدار کشور در تمام عرصه‌ها شدند، بر همه تکلیف است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا تنها ذره‌ای از ایثار و شجاعت این عزیزان را جبران خواهد کرد، گفت: خدا را شاکریم که توانستیم پنجمین یادواره شهدای بخش رودهن را باشکوه‌تر از هر سال برگزار کنیم و امیدواریم شهدا و امام شهدا از همه ما راضی و خشنود باشند.

بخشدار رودهن افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در ستاد یادواره‌های شهدای رودهن در سال جاری، ۱۴ یادواره شهید در بخش رودهن برگزار خواهد شد که همه آن‌ها در زمان معین و از پیش تعیین‌شده برگزار می‌شوند و یادواره ۱۲۰ شهید بخش رودهن یکی از همین برنامه‌ها بود که برگزار شد.

طاهرخانی اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و به لطف پروردگار، به‌زودی و به احتمال خیلی زیاد بعد از ماه مبارک رمضان، میزبان سه یا پنج شهید گمنام در رودهن خواهیم بود که طی مراسمی باشکوه در شهر رودهن تدفین خواهند شد.

رئیس ستاد یادواره‌های شهدای رودهن ضمن قدردانی از حضور سردار مسجدی در رودهن از شرکت آحاد مردم انقلابی و شهیدپرور بخش رودهن و شهرهای اطراف در این مراسم معنوی سپاسگزاری کرد.

نظر شما !!