پیام تبریک شهردار رودهن به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

سید محمد موسوی منش در پیامی ، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و دوم بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت بزرگ ایران است .

انقلابی که از بطن توده های مردم شکل گرفت و با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) برای برانداختن ظلم و حاکمیت عدالت و دین برپا شد .

در چنین روزی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در اوج شعارهای  استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی و نه شرقی و نه غربی ، جمهوری اسلامی مردم به پا خاسته به خاک لاله گون وطن برگشت و انقلاب اسلامی در وصال امت و امام اوج گرفت  و امواج انقلاب اسلامی عرصه میهن را  نوردید و کاخ ستم شاهی را به لرزه در آورد و نظام پادشاهی ۲۵۰۰ ساله را ویران نمود .

اکنون که در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم این شجره طیبه همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده و مردم مومن و انقلابی با وجود همه شرارت ها و دسیسه چینی ها و فتنه انگیزی دشمنان و اذناب داخلی شان همچنان به پاس آرمان ها و ارزش های اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت قهرمان ایران به ویژه شهروندان رودهن تبریک و تهنیت می گویم امیدوارم در سایه  الطاف الهی شاهد توفیق روز افزون ایران اسلامی باشیم .

نظر شما !!