جمع آوری سگ های بلاصاحب در شهر رودهن

به گزارش روابط عمومی شهرداری رودهن : شهردار رودهن از جمع آوری سگهای بلاصاحب در شهر رودهن خبر داد و عنوان نمود : با توجه به ضرورت کننترل جمعیت سگ های بلاصاحب به جهت جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک انسان و حیوان ، ایجاد آرامش روانی در جامعه شهری ، کاهش مخاطرات ناشی از حمله سگ های بلاصاحبب به شهروندان شهرداری رودهن از ابتدای سال از طریق پیمانکار مربوطه اقدام به جممع اوری سگ های ولگرد از سطح شهر نموده اسست .

وی افزود : شهرداری در نظر دارد براساس آیین نامه ساماندهی مصوبه سازمان شهرداری ها ظرف مدت ۲ ماه سگهای بلاصاحب را در سطح شهر به حداقل برساند .

موسوی منش در ادامه اظهار داشت : به طور قطع وجود سگ های بدون صاحب علاوه بر تهدیدات اجتماعی ، از نظر بهداشتی نیز مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کند به همین دلیل یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری جمع آوری و انتقال سگها به پناه گاههای مجاز و عقیم سازی آنهاست که این مهم در حال اجرا است .

شهردار رودهن تصریح کرد : به علت مجاورت شهر رودهن با شهر بومهن نیاز به اقدام مشترک  دو شهر در مساله ساماندهی سگ های بلا صاحب می باشد که شهرداری رودهن این آمادگی را دارد.

موسوی منش در پایان گفت : در صورت مشاهده سگ های بلاصاحب در شهر با شماره ۱۳۷ تماس حاصل و اطلاع رسانی کنید و شهرداری را در جهت خدمت رسانی به شهروندان عزیز یاری نمایید .         

نظر شما !!