پیام تسلیت مهندس کچویی شهردار رودهن به مناسبت ۲۸ صفر و شهادت امام رضا (ع)

رحلت جانگداز اشرف مخلوقات خاتم الأنبياء، بزرگمردی که در پيشگاه انسانيت، سرود توحيد سر داد،نوای خوش قسط و عدل را در جهان طنين‌‌افکن‌ ساخت ، ندای بلند توحيد که از گلوی پاک آخرين پيامبر خدا برخاست هنوز در پهنه کره‌ خاکی طنين‌انداز است و امت او در روز وفاتش پيام وحدت خويش را در مأذنه‌های رفيع و شکوهمند اسلام به گوش جهانيان می‌رسانند.

رسول گرامی و اهل بيت وی، مظهر تامّ اسمای الهی و آيينه تمام نمای صفات جمال و جلال حقّ اند. آنان، پيشوايان بشر به سوی فضايل و ارزش های متعالی انسانی و الهی اند و آشنايی با ابعاد گوناگون شخصيت و زندگی اين رهبران الهی، بهترين توشه سالکان راه حقيقت و پاکبازان طريق سعادت و کمال است.

اینجانب سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت ختمی مرتبت، سید المرسلین محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت افتخار ایرانیان،علی ابن موسی الرضا (ع) بر همه مسلمانان و دوستداران آن حضرت به ویژه مردم شریف رودهن تسلیت عرض می نمایم امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال، توفیق پیروی از کلام حق در تمامی جنبه های زندگی به خصوص در راستای رشد و تعالی انسانیت را داشته باشیم.
rehlate-hazrate-mohammad

نظر شما !!