دانشگاه آزاد اسلامی رودهن نماد شهر رودهن است

اعضای شورای اسلامی شهر رودهن به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید با رئیس و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش خبرنگار آفرینش؛ این دیدار که با حضور نقی شجاع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، علیرضا عسگری رئیس شورای اسلامی شهر رودهن به اتفاق اعضای شورای شهر (حسین میرزایی، یزدان شیرمحمدی، کورش حنیفی، علیرضا حسین شرقی)، ایرج صادقعلی مدیر روابط عمومی برگزار شد،عسگری رئیس شورای شهررودهن ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی ۹۴-۹۳ آمادگی شورای اسلامی وشهرداری رودهن را برای کمک به حفظ و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی رودهن اعلام کرد.
نقی شجاع ضمن تشکر از اعضای شورای شهر رودهن گفت: از جمله اقداماتی که در جهت حفظ و توسعه دانشگاه رودهن باید انجام گیرد ساماندهی منابع انسانی، صرفه جویی در هزینه ها و سرمایه گذاری در بخش بنگاه های دانش بنیان، مراکز رشد و  طرح های برون دانشگاهی است.
وی گفت: تصویب رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی و همچنین ایجاد رشته هایی که متقاضی بیشتری دارند می تواند گام مهمی در جهت تقویت و رشد این دانشگاه باشد.

ستون اصلی شهر رودهن وجود دانشگاه آزاد اسلامی است.
عسگری رئیس شورای اسلامی شهر رودهن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی رودهن نماد شهر رودهن است.
وی گفت: شهر رودهن به شهر علم و دانایی شهرت پیدا کرده و ستون اصلی این شهر وجود دانشگاه آزاد اسلامی رودهن است که حفظ و توسعه آن باعث توسعه شهر خواهد شد.

با دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن را جهانی کنیم.
حنیفی عضو شورای اسلامی رودهن گفت: شهرداری رودهن نظر مثبت به واحد رودهن دارد و از هیچ کمک و مساعدتی دریغ نمی کند.
عضو شورای شهر رودهن گفت: محور توسعه هر شهر مراکز آموزشی و فرهنگی آن شهر است و با دغدغه ای که در دکتر شجاع می بینیم آینده واحد رودهن و شهر رودهن روشن است.
حنیفی گفت: شعار اعضای شورای شهر رودهن این است که با دانشگاه آزاد اسلامی، باید رودهن را جهانی کنیم.
شایان ذکر است: تمامی اعضای شورای شهر رودهن و شهردار رودهن از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشند.

نظر شما !!