مسابقات آفرود دو دیفرانسیل مهارتی انتخابی استان تهران

برگزاری دومین دوره مسابقات آفرود دو دیفرانسیل مهارتی انتخابی استان تهران

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن:دومین دوره مسابقات آفرود و دیفرانسیل مهارتی انتخابی استان تهران در پیست اتومبیلرانی وسکاره واقع در رودهن برگزار شد.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی رودهن در خصوص این مسابقات گفت: در این مسابقات، همه قوانین طبق ضوابط فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اجرا شد و رقابت‌ها به‌صورت چندجانبه و انتخابی استان تهران برای راهیابی به مسابقات کشوری صورت گرفت.

پوریا عسکری افزود: دومین دوره مسابقات آفرود دو دیفرانسیل مهارتی رودهن در چهار کلاس تا ۲ هزار و ۵۰۰ سی‌سی، تا ۳ هزار و ۵۰۰ سی‌سی، تا ۴ هزار و ۵۰۰ سی‌سی و ۴ هزار و ۵۰۰ سی‌سی به بالا برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات، بیش از ۴۰ دستگاه خودرو با هم به رقابت پرداختند که در پایان مهدی شیرمحمدی از رودهن در کلاس یک مقام اول را کسب کرد و مابقی شرکت‌کنندگان در این کلاس حذف شدند؛ همچنین در کلاس دو، حامد سلیمی، علی یاوری و سهیل گلستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی رودهن اظهار داشت: در ادامه، مسابقات کلاس‌های سه و چهار برگزار شد که در کلاس سه، حسن بلوچیان، محمد حبیبی و رسول کیان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند و در کلاس چهار، پوریا حسین مقام اول را از آن خود کرد و علی نخبه زارع و رضا ساروقی دوم و سوم شدند؛ ضمن اینکه نفرات برتر همه کلاس‌ها به مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

عسکری با بیان اینکه هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی رودهن ۳۰ عضو فعال دارد، افزود: تیم رودهن یکی از قدرتمندترین تیم‌ها در استان تهران و حتی کشور محسوب می‌شود که طی دو سال گذشته تاکنون، در مسابقات کشوری مقام قهرمانی را کسب کرده است.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی رودهن گفت: این مسابقات به مدت دو سال متوالی در رودهن برگزار می‌شود و از کیفیت بالایی از هر جهت برخوردار است.

عسکری علاقه جوانان رودهنی را به مسابقات اتومبیلرانی بسیار بالا دانست و گفت: متأسفانه به دلیل نبود امکانات لازم برای استراحت شبانه‌روزی ازجمله هتل، قادر به برگزاری مسابقات کشوری نیستیم؛ ولی امیدواریم مسؤولان مربوطه در این خصوص برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

وی در پایان از عوامل برگزاری مسابقه ازجمله مسؤولان فدراسیون اتومبیلرانی، هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و همچنین اداره ورزش و جوانان رودهن، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر رودهن که برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از مسابقات زحمات زیادی را متحمل شدند، قدردانی کرد.

DSC_0040 DSC_0049 DSC_0659 DSC_0612 DSC_0456

نظر شما !!