دیدار نماینده محترم شهرستان های دماوند – فیروز کوه و رودهن با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رودهن

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن :به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهر رودهن و برنامه ریزی جهت پیگیری و حل مشکلات جلسه ای با حضور قاسم میرزایی نیکو نماینده اعضای شورای  اسلامی شهر رودهن و مهندس کچویی شهردار در دفتر  شورای اسلامی برگزار گردید .

در حاشیه این دیدار قاسم میرزایی نیکو در زمینه نبود بیمارستان در رودهن اظهار کرد : در ارتباط با بیمارستان شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن ، فعالیت هایی انجام دادند و در دستور کار قرار گرفته است .

وی ادامه داد : در آینده نزدیک با معاون وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران جلسه ای را در این خصوص برگزار خواهیم کرد .

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس بیان کرد : با توجه به قانون عدم احداث بیمارستان در شهرهای کوچک به سمت احداث کلینیک های تخصصی و پایگاه های امدادی خواهیم رفت .

وی افزود : لازم است تا پایگاه اصلی اورژانس در رودهن داشته باشیم تا در خصوص انتقال بیماران مشکلی خاصی در این شهر وجود نداشته باشد .

نبود ادارات مستقل در رودهن

میرزایی نیکو به نبود ادارات مستقل در رودهن اشاره و تصریح کرد : بعضی از ادارات که ظرفیت و نیروی کافی داشته باشند ، باید ازشکل دفتر خارج شوند و بصورت مستقل عمل کنند .

وی افزود : وقتی منطقه ای گستردگی های لازم را داشته باشد ، دفتر جوابگوی کار ارباب  رجوع نیست و دفاتر نمایندگی باید اداره شوند و با وجود مشکلات اداری پیگیری این امر برای رودهن خواهیم بود .

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروز کوه در مجلس در خصوص انجام فعالیت ها در شهرستان دماوند اظهار کرد : عمده  کارهای ما مربوط به کارهای زیر بنایی است تا همه بتوانند از آن بهره مند شوند .

میرزایی نیکو اضافه کرد : اولویت کار با روستاهاست و مشکلات روستا ها را در ارتباط با مسائل زیر بنایی مانند طرح  های هادی ، نبود گاز و …. جمع بندی می کنیم .

وی افزود : با توجه به وجود شوراهای اسلامی شهردر داخل شهر ها و آخرین سال  فعالیت آنها فعالیت بهتر شده است و با تلاش شوراها ، شهرها در حال ساماندهی هستند .

dsc_0009 dsc_0010 dsc_0012 dsc_0002 dsc_0020

نظر شما !!