عملیات روکش آسفالت خیابان اصلی شهر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن: مهندس کچویی شهردار  رودهن از آغاز عملیات پروژه آسفالت خیابان اصلی شهر خبر داد و عنوان نمود: در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم عملیات روکش آسفالت خیابان  امام خمینی (ره) رستوران فردوس تا امامت آغاز شده و با پیشرفت %۶۰ در حال اجرا می باشد.

مهندس کچویی آسفالت مناسب معابر و خیابان‌های شهررا یکی از خواسته‌های به حق شهروندان از شهرداری دانست و اظهار داشت : یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شهر زیبا وضعیت آسفالت خیابانها و معابر آن است و تاثیر زیادی بر منظر شهر از نگاه شهروندان و گردشگران دارد.
وی افزود : در حال حاضر خیابان مذکور جزء جاده اصلی محور مواصلاتی تهران – شمال می باشد که روزانه حجم بسیار زیادی از ترافیک شمال به جنوب را تحمل می کند و ترمیم و روکش آسفالت این خیابان در کاهش بار ترافیک و تسهیل تردد آسان وسایل نقلیه تأثیر مثبت خواهد داشت.

کچویی افزود : اجرای روکش آسفالت لاین شمالی بلوار امام خمینی (ره ) با مساحت ۴۴۰۰۰ متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و سیصد میلیون تومانی استانی حد فاصل رستوران فردوس تا امامت در حال اجرا می باشد.

شهردار رودهن گفت : اجرای عملیات روکش، آسفالت، لکه‌گیری و جدول‌گذاری معابر از جمله اولویت‌هایی است که حوزه عمران با جدیت به دنبال انجام آن است.

نظر شما !!