پیام تبریک مهرداد حنیفی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله بیست و دوم بهمن

🔹فرا رسيدن چهل و دومين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران فرصت فرخنده اي براي تجديد پيمان با آرمان هاي شهدا و بزرگ مرد انقلاب اسلامي امام خميني (ره) است،در واقع تحقق انقلاب اسلامي ايران دريچه اي روشن براي جهانيان به شمار مي رود كه در ايران اسلامي به وقوع پيوست.
🔹اين انقلاب ثمره مجاهدتها و پايمردي هاي غيور مرداني است كه براي رسيدن به آرمان هاي خود،مردانه در برابر استكبار جهانيان ايستادند و دست نشانده آن را از خاك و بوم ايران اسلامي با هدايتهاي داهيانه امام خميني(ره) بيرون راندند.
🔹امروز ايران اسلامي بر خود مي بالد كه آرمان هاي آن مورد رشك جهانيان است و تلاش بسياري از ملتها بر آن است تا كشور و ملت خود را به سمت و سوي آرمانهاي انقلاب اسلامي ايران سوق دهند،اين موضوعي است كه حساسيت بسياري از قدرت طلبان را برانگيخته و در تلاش هستند تا با سياه نمايي اين آرمان ها را كم رنگ كنند.
🔹اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره رهبر كبير انقلاب حضرت امام خميني(ره) و شهداي والامقام انقلاب فرا رسيدن چهل و دومين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران را به همه فجر آفرينان و مردم شريف شهر رودهن تبريك عرض نموده و عزت و سربلندي روز افزون ايران اسلامي را از درگاه خداوند مسئلت مي نمايم.

نظر شما !!