پیام تبریک سید محمد موسوی منش شهردار رودهن به مناسبت ولادت با سعادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)

سید محمد موسوی منش  طی پیامی  میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مغفرت حضرت محمد مصطفی (ص)، ولادت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را تبریک و تهنیت گفت. در این پیام امده است:

   بسمه تعالی

حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز، دین رحمت و شفقت ، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره مند ساخت.

فرا رسیدن ۱۷ربیع الاول خجسته زادروز رسول مهربانی و عزت، مبشر آگاهی و حکمت، پرچمدار عدالت و برابری حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، میلاد مسعود و فرخنده امام جعفر صادق (ع)، ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و مؤسس مذهب جعفری و همچنین هفته وحدت را به همه هموطنان عزيز در سراسر ایران بويژه مردم مومن و شریف شهر رودهن تبريک و تهنيت عرض نموده، و از خداوند متعال همواره توفيق شناخت و معرفت اهل بيت و حركت در مسير مكتب نجات بخش انبياء الهي، سعادت و سربلندي همگان را از خداوند متعال خواستارم.

امید است توفیق آن را داشته باشیم از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی، سرور، امید و ایمان است به نحو شایسته ای بهره مند شده و بتوانیم در امر خطیر خدمت رسانی به مردم و ارتقاء بیش از پیش خدمات شهرداری رودهن  توفیق داشته باشیم.

نظر شما !!