پاکسازی فضای_سبز بلوار اصلی شهر رودهن و زباله های رها شده در محیط توسط واحد خدمات_شهری

محمود حنیفی مسئول خدمات شهری شهرداری رودهن، از پاکسازی و تنظیف بستر فضاهای سبز بلوار اصلی شهر رودهن و زباله های رها شده در محیط به منظور ارتقای کیفیت منظر شهری، آراستگی و پاکیزگی فضاهای سبز خبر داد.

محمود حنیفی گفت: به منظور فراهم کردن زيبايی بصری در منظر شهری و آراستگی و پاکيزگی فضای سبز به هنگام تردد شهروندان، پاکسازی بسترهای فضای سبز معابر اصلی و بوستانها توسط نیروهای حوزه خدمات شهری در حال اجراست.

وی تصریح کرد: پاکسازی و تنظیف بستر فضاهای سبز معابر اصلی  شهر رودهن از جمله اقدامات در راستای ارتقای کیفیت منظر شهری بوده است که به صورت روزانه انجام می پذیرد.

 وی در ادامه افزود: علاوه بر تنظیف و پاکسازی بستر فضاهای سبز و بوستانها، تمهیدات لازم از جمله افزایش مخازن جمع آوری زباله درسطح شهر، تعویض کیسه زباله سطلهای پارکی، ترمیم و رنگ آمیزی سطلهای پارکی، برداشت نخاله های اضافه و شاخه های شکسته درختان و پاکسازی و هرس درختان به منظور ارتقای بهداشت محیط، جلوگیری از دپوی زباله و نخاله و کاهش آلودگی های زیست محیطی و غیره به صورت مستمر اجرا میشود .

مهرداد حنیفی در خاتمه با تأکید بر نقش مشارکت شهروندان در بهبود وضعیت محیط شهری، با بیان اینکه رسیدگی به فضای سبز و بوستانها علاوه بر تغییر منظر شهر میتواند آرامش روانی را برای شهروندان به همراه آورد، بیان داشت: فضاهای سبز شهری با بهبود وضعیت زیست محیطی شهرها، شرایط مناسبی را برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان ایجاد میکند که از این رو ایجاد و حفظ فضای سبز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

نظر شما !!