فراخوان عمومی  اجاره خودروهای سبک  همراه با راننده

شهـرداری رودهن در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۴۳۷۶۳/۰۱/۱۴۰۲ مورخ ۰۸/۰۸/۱۴۰۲ استاندار محترم تهران در مقام جانشین شورای اسلامی شهر رودهن در خصوص تأمین تعداد پنج دستگاه خودروی استیجاری به همراه راننده نسبت به تشریفات قانونی استعلام بهاء اقدام نماید. بدینوسیله از متقاضیان شرکت در این استعلام بهاء دعوت بعمل می آید جهت اطلاع از کلیه شرایط حاکم به واحد امور قراردادهای شهرداری رودهن مراجعه نمایند.

مهلت مراجعه جهت کسب اطلاعات : تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۳/۰۹/۱۴۰۲

محل مراجعه جهت کسب اطلاعات : واحد امور قراردادها ( ۷۶۵۰۴۹۹۱ ۰۲۱ – داخلی ۱۱۹)

سقف حق الزحمه ساعتی: ۷۴۲،۰۰۰ ریال بدون احتساب مالیات

سقف کارکرد ماهیانه : ۲۵۰ ساعت

شایان ذکر است :

۱ – کلیه هزینه های اتومبیل از قبیل استهلاک لاستیک و لوازم یدکی و … ، خسارات ناشی از تصادفات ، بنزین ، تعمیرات اعم از موتوری و بدنه و … ، جرایم ناشی از تخلفات رانندگی و همچنین خسارات وارده توسط راننده به اموال شهرداری بر عهده راننده بوده و این شهرداری دراین خصوص هیچ گونه مسئولیتی ندارد .

۲ مالک خودرو (راننده) بایستی در طول مدت قرارداد علاوه بر دارا بودن بیمه شخص ثالث ، نسبت به اخذ بیمه بدنه خودرو اقدام نماید .  

۳ – در صورت انعقاد قرارداد، رانندگان هیچ ارتباط حقوقی و استخدامی (اعم از حقوق و مزایا، بیمه و سایر امور رفاهی وغیره) را با این شهرداری نداشته و نخواهند داشت و در طول مدت قرارداد صرفاً با قرارداد پیمانکاری با خودروی خود در قبال انجام موضوع پیمان، متناسب با کارکرد نسبت به دریافت حق الزحمه خود اقدام می نمایند.

روابط عمومی شهرداری رودهن

نظر شما !!