فراخوان شرکت در مناقصه عمومی (یک مرحله ای)

متن مناقصـه: پروژه روکش آسفالت سطح شهر رودهن

شهـرداری رودهن در نظر دارد به استناد ردیف بودجه ۴۰۲۰۱۰۶ مصوب ۱۴۰۱ و مجوز استاندار محترم تهران در مقام جانشین شورای اسلامی شهر رودهن به شماره ۴۸۴۹/۰۱/۱۴۰۱ مورخ ۰۷/۰۲/۱۴۰۱ نسبت  به مناقصه عمومی (یک مرحله ای )  پروژه روکش آسفالت سطح شهر رودهن اقدام نماید . لذا متقاضیان  شرکت در این مناقصه می بایست حداکثر تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۰۴/۰۳/۱۴۰۱ نسبت به بارگذاری اسناد ، مدارک و ارائه  قیمت پیشنهادی در سامانه تدارک الکترونیکی دولت (ستاد ایران )اقدام نمایند . شایان ذکر است کمیسیون  معامـلات  عمده این شهـرداری در روز شنبه  مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ رأس ساعت ۰۰ : ۱۵ در محل دفتر شهردار برگزار می گردد .

۱ـ شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار می باشد.

۲ـ به پیشنهادات فاقد مهر ، امضـاء ، آدرس ، تلفن ، سپرده شرکت در مناقصه ، مدارک شرکت ، مخدوش و مشروط و یا به پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرّر واصل گردد مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۳ـ برآورد با توجّه به اعتبار قرارداد تا مبلغ ۵۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال  (معادل پنج میلیارد تومان) ،  شرکت کنندگان درمناقصه بایستی مبلغ ۲/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰  ريال  معادل( دویست و پنجاه میلیون تومان) را به عنوان سپرده شرکت در مناقصه به حساب ۰۰۶۰۳۱۶۴۲۲نزد بانک تجارت شعبه رودهن  بنام شهرداری رودهن (سپرده شرکت در مناقصه)  واریز و یا  بصورت ضمانت نامه تحویل گردد.

۴ـ شرکت کنندگان در مناقصه می بایست ضمانت نامه بانکی را در پاکت (الف)  وکلیه اسناد شرکت را به صورت کپی برابر اصل شده (آگهی تاسیس شر کت درروزنامه آگهی تغییرات شرکت درروزنامه رسمی  وسایت سازمان ثبت اسناد واملاک کشور در صورت تغییر آگهی تغییرات شرکت ، چاپ شده در روزنامه -گواهی صلاحیت پیمانکاری رتبه ۵ رشته راه،باند وفرودگاه –– اساسنامه شرکت مرتبط باموضوع مناقصه و رزومه کاری را در پاکت(ب) وقیمت پیشنهادی را در پاکت (ج)  بصورت الکترونیکی ارسال نمایند .

۵-کلیه شرکت کنندگان در مناقصه ملزم به داشتن گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاری (H S E) می باشند .

۶-به پیشنهادات فاقدآنالیزقیمت ترتیب اثرداده نخواهدشد.

 ۷-پیمانکاران موظف به ارائه آنالیز قیمت طبق بخشنامه شماره ۱۲۳۲۵۷۹/۹۶ مورخ ۹۶/۰۳/۳۱ سازمان برنامه وبودجه کشور می باشند .

۸- شرکت کنندگان در مناقصه در صورت برنده شدن بایستی  قبل از عقد قرارداد ۱۰% از کل مبلغ قرارداد را جهت تضمین حسن تعهدات  به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع کارفرما (شهرداری رودهن ) ارسال نمایند.

۹-  شرکت کنندگان در مناقصه بایستی دارای بیمه مسئولیت ناشی از حوادث کار باشد در غیر اینصورت کلیه حوادث ناشی از کار بعهده پیمانکار می باشد.

۱۰- چنانچه نفرات اول تا سوم جهت عقد قرارداد حاضر نشوند سپرده شرکت در  مناقصه به نفع کارفرما(شهرداری رودهن) ضبط خواهد شد.

۱۱- مدت قرارداد : از تاریخ عقد قرارداد به مدت  5  ماه.

۱۲- دستگاه مناقصه گزار : شهرداری رودهن                                                                                                                                  

۱۳- دستگاه نظارت : واحد عمران شهرداری رودهن 

  14- انجام عملیات عمرانی پروژه روکش آسفالت سطح شهر رودهن طبق جزئیات  و دستورالعمل های پیوستی برحسب فهرست بهاء راه و باند و ابنیه سال ۱۴۰۱ و در صورت شرایط برابر از لحاظ قیمت  پیشنهادی بین پیمانکارانٰ اولویت با رتبه و توان اجرایی و مالی یا با تشخیص اعضا کمیسیون برای تولیدکنندگان آسفالت  می باشد .

۱۵- پیمانکاران و شرکتها بایستی با در نظر گرفتن کارهائی که اخیراً برنده شده اند یا قرارداد منعقد نموده و  هنوز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام نشده با توجه به ظرفیت ارجاع و کار و یا تعداد کار مجاز خود در این مناقصه شرکت نمایند و در این خصوص از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استعلام  می گردد .

مهر و امضاء شرکت / پیشنهاد دهنده

احسان ایزدیمحمد مهدی انوری تفتیابراهیم احدیحامد بهجتی فردسید محمد موسوی منش
سرپرست واحد عمرانسرپرست امور قراردادهاسرپرست واحد حقوقیسرپرست واحد مالیشهردار  رودهن

۱۶- هرگاه اطلاع حاصل شود که پیشنهاد دهندگان با هم تبانی کرده اند ، طبق ماده ۵۶ آئین نامه تشخیص صلاحیت پیمانکاران ساختمانی ، تأسیساتی و تجهیزاتی و نحوه ارجاع کار به آنها ، با آنان رفتار خواهد شد.

۱۷- رفتار پیمانکاران در مشارکت در مناقصه و رعایت مهلت های مقرر به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام می شود تا با پیمانکاران متخلف ، بر اساس ضوابط مربوطه رفتار شود .

۱۸- هر یک از داوطلبین که نسبت به اسناد و مدارک مناقصه ابهامی داشته باشند باید حداکثر ظرف مدت دو  روز قبل از اتمام  مهلت ، مراتب را به شهرداری اطلاع داده و تقاضای توضیح نماید .

۱۹- شهرداری حق تغییر ، اصلاح یا تجدید نظر در اسناد و مشخصات را قبل از انقضای مهلت  ارائه پیشنهادات برای خود محفوظ می دارد و اگر چنین موردی پیش آید مراتب بصورت آگهی ابلاغ می شود و در صورتیکه قبل از ابلاغ مراتب مزبور پیشنهاد تسلیم شده باشد ،پیشنهاد دهنده حق دارد تقاضای استرداد آن را بنماید. از آنجائیکه ممکن است تجدید نظر یا اصلاح در اسناد و مشخصات مستلزم تغییر مقادیر یا قیمت ها باشد در اینصورت شهرداری می تواند آخرین مهلت دریافت پیشنهادها را با اعلام کتبی به تعویق اندازد.

۲۰- برنده مناقصه باید حداکثر تا هفت روز پس از ابلاغ کارفرما به او با سپردن تضمین اجرای تعهدات بر اساس قیمت پیشنهادی خود ، به انعقاد پیمان مبادرت نماید ، در غیر اینصورت تضمین شرکت او در مناقصه بدون هیچ تشریفات قضائی به نفع کارفرما ضبط می شود و حق هیچگونه اعتراضی ندارد .

۲۱- سپرده شرکت در مناقصه نفرات اول، دوم و سوم پس از انعقاد قرارداد نفر اول با درخواست کتبی به آنها مسترد خواهد شد .

۲۲-  کلیه کسورات قانونی قرارداد به عهده برنده  مناقصه می باشد .

۲۳- هزینه چاپ آگهی در روزنامه بعهده برنده  مناقصه می باشد . (دو نوبت آگهی )

۲۴- پیشنهاد دهنده می بایست فرم مشخصات فردی اعضاء شرکت را به همراه تصویر شناسنامه ضمیمه اسناد ارسال نماید .

۲۵-تعدیل به این پروژه تعلق نمی گیرد . در این پروژه ، ضریب بالاسری ۴۱/۱ و ضریب منطقه ای راه وباند ۰۶/۱ و ضریب منطقه ای لحاظ می گردد . مالیات بر ارزش افزوده  و ضریب تجهیز کارگاه به صورت وضعیت پیمانکار اضافه می گردد .

۲۶- در صورت صدور دستور کار جهت تراش آسفالت ، پیمانکار موظف است کلیه تراشه آسفالت در این پروِژه را در محلی که از سوی واحد عمران مشخص می گردد تخلیه نماید.بدیهی است تراشه آسفالت متعلق به کارفرما می باشد.

مهر و امضاء شرکت / پیشنهاد دهنده

احسان ایزدیمحمد مهدی انوری تفتیابراهیم احدیحامد بهجتی فردسید محمد موسوی منش
سرپرست واحد عمرانسرپرست امور قراردادهاسرپرست واحد حقوقیسرپرست واحد مالیشهردار  رودهن

۲۷- تامین کلیه مصالح مصرفی از نوع درجه یک  بعهده پیمانکار می باشد.

۲۸- شرایط پرداخت به پیمانکار بصورت ترجیحأ نقدی وکلیه کسورات قانونی به عهده پیمانکار می باشد.

۲۹-برآورد ریالی پروژه منضم به جدول فواصل حمل که توسط این شهرداری تهیه وتنظیم گردبده است به پیوست میباشد .

۳۰-به این پروژه ، ضریب ترافیک تعلق نمی گیرد . پیمانکار موظف است کلیه نکات ایمنی وترافیکی  را ضمن هماهنگی با پلیس راهور ، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری و واحد عمران رعایت نماید.

مهر و امضاء شرکت / پیشنهاد دهنده

نظر شما !!