شهردار رودهن از توسعه کتابخانه عمومی این شهر با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی فرهنگ مطالعه در شهر رودهن خبر داد

به گزارش روابط عمومي شهرداري رودهن: موسوي منش شهردار رودهن به اقدامات صورت گرفته توسط اين نهاد در بخش توسعه فرهنگ مطالعه اشاره كرد و افزود: كتابخانه نهادي اجتماعي است كه با گردآوري، ساماندهي و نگهداري دانش مدون بشري امكان رشد انديشه، شكوفايي استعداد و باروري ذهن خلاق انسان پويا و جستجوگر را فراهم مي كند.

وي ادامه داد: با توجه به گسترش روزافزون علوم و فنون در جوامع توسعه يافته و در حال توسعه،كتابخانه دسترسي آسان به انبوه دانش آدمي را ميسر مي كند و تبادل افكار را به بار مي آورد. موسوي منش بيان كرد: با توجه به اينكه شهر رودهن داراي چندين مركز علمي و فرهنگي است، توسعه فرهنگ مطالعه و پژوهش در بين تمامي نسل ها به ويژه جوانان و نوجوانان امري مهم تلقي مي شود.
اين مقام مسئول ادامه داد: هم اينك كتابخانه عمومي شهر رودهن با داشتن ٤٥ هزار جلد كتاب در قالب موضوعات مختلفي همچون فلسفه،روانشاسي،مذهبي،تاريخي،جغرافيا ،علوم پزشكي ،علوم كامپيوتر،كشاورزي، اقتصاد،مديريت و كتابهاي كودكان و نوجوانان ،ادبيات فارسي و ديگر كتب و همچنين سالن هاي مطالعه براي آقايان،بانوان و كودكان در اختيار علاقه مندان عرصه كتاب و كتابخواني قرار گرفته است.
وي از علاقمندان اين حوزه خواست تا با عضويت در كتابخانه عمومي شهر ،در جهت توسعه علمي و فرهنگي بخش كتاب و كتابخواني گام بردارند.

نظر شما !!