حجت الاسلام سید محمد حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش رودهن عنوان کرد

🔺پیروز انتخابات مردم عزیز ما هستند که وظیفه خود را با مشارکت خوبشان انجام دادند و مردود این حادثه کسانی هستند که با بی توجهی به قانون و شرع و ارزش‌های انقلابی زمینه ابطال انتخابات را فراهم آوردند.

💠حجت الاسلام سید محمد حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش رودهن عنوان کرد:
🔹خداوند در آیه ۱۳۶ سوره مبارکه نساء می‌فرماید:
🔸يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا آمِنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَالْكِتَابِ الَّذِي نَزَّلَ عَلَىٰ رَسُولِهِ وَالْكِتَابِ الَّذِي أَنْزَلَ مِنْ قَبْلُ ۚ وَمَنْ يَكْفُرْ بِاللَّهِ وَمَلَائِكَتِهِ وَكُتُبِهِ وَرُسُلِهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ فَقَدْ ضَلَّ ضَلَالًا بَعِيدًا

🔹ای کسانی که ایمان اورده‌اید به خدا و پیامبرش و کتابی که بر او نازل کرده و کتب اسمانی که پیش از این فرستاده‌است ایمان (واقعی) بیاورید، کسی که خدا و فرشتگان او و کتاب‌ها و پیامبرانش و روز واپسین را انکار کند در گمراهی دور و درازی افتاده است

🔸دیندار واقعی کسی است که همه‌ی دستورات دین را بپذیرد ودستوری از دستورات دین را نفی نکند و همه تلاشش را برای انجام آنها بکار بگیرد

🔹ادیان آسمانی هدف و حقیقت واحدی دارند همچون کلاس‌های یک مدرسه که تحت نظارت یک مدیر است بنابراین ایمان به همه‌ی پیامبران و کتب آسمانی لازم است

🔸از جمله تاکیدات مهم رهبر فرزانه انقلاب در مراسم تنفیذ؛ تاکید بر مردمی بودن و مردمی ماندن رئیس جمهور و دولتمردان است.

🔹جمله‌ای از رئیس جمهور منتخب که امید را بیش از پیش در دل مردم زنده کرد این فرمایش ایشان بود که فرمودند: وعده های دولت مردمی، وعده های صادق است.

🔸مردمی بودن دولت مردان مایه تقویت ایران اسلامی و نظام اسلامی می‌شود و ایران قوی در همه ابعاد را شکل می دهد.

🔹محرم ماه تبیین و ترویج نشر آموزه های زندگی ساز اسلام و آل الله است

🔸ابطال انتخابات شورای اسلامی شهر رودهن از جهتی برای منطقه ما یک واقعه ناگوار است، چرا که موجب به وجود آمدن خلاء سیاستگذاری و تصمیم‌سازی در اداره شهر است و از طرفی وجهه شهر را خدشه‌دار کرده است. اما از جهتی هم موجب خرسندی است که چشمان ناظر مردم و نیروهای امنیتی و هیئت نظارت انتخابات باز است و در صیانت از سلامت انتخابات محکم و استوار می‌ایستند.

🔹پیروز انتخابات مردم عزیز ما هستند که وظیفه خود را با مشارکت خوبشان انجام دادند و مردود این حادثه کسانی هستند که با بی توجهی به قانون و شرع و ارزش‌های انقلابی زمینه ابطال انتخابات را فراهم آوردند.

🔸باید از این حادثه عبرت گرفت. فرهیختگان و زبدگان و معتمدان مردم باید به آسیب‌شناسی بنشینند و راهکارهای کاهش و محو پدیده‌های زشت و ناهنجاری همچون خرید و فروش رأی، وعده و وعیدهای نادرست، فضاسازی‌های مسموم و لابی‌گری های مخرب را جستجو کرده و رفع آنها را مطالبه کند.

🔹من به سهم خودم اولاً از مردم عزیزمان به خاطر شرکت مسئولانه در انتخابات تشکر می‌کنم و ثانیاً از هیئت‌های اجرایی و نظارت و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی خصوصاً هیئت نظارت مرکزی تشکر می‌کنم.

« روابط عمومی ستاد نماز جمعه بخش رودهن»

نظر شما !!