برگزاری پنجمین یادواره شهدای بخش رودهن

برگزاری پنجمین یادواره شهدای بخش رودهن:

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن:مراسم یادواره شهدای بخش رودهن با حضور سردار مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی مقدس سپاه پاسداران –امام جمعه محترم بخش رودهن-فرماندار شهرستان دماوند –امام جمعه شهرستان پردیس و بخش رودهن-بخشدار-اعضای شورای اسلامی شهر – مهندس کچویی شهردار-خانواده معظم شهدا-جانبازان و ایثارگران-معتمدین و دیگر مسئولین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی رودهن برگزار شد .

در این مراسم معنوی برنامه های متنوعی از جمله خاطره گویی توسط یکی از رزمندگان شهر رودهن از سید شهیدان رودهن،سید حمزه سجادیان ،پدر چهار شهید انجام شد.

همچنین مداحی و سینه زنی توسط مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع)حاج امیرعباس برگزار شد و پیکر شهید مدافع حرم مهدی بربری که به تازگی در دفاع از حرم آل الله (ع)به شهادت رسیده است در محل برگزاری مراسم تشیع شد که حال و هوای خاصی به این مراسم داد.

سردار ایرج مسجدی در یادواره شهدای بخش رودهن اظهار داشت:جریان فتنه تکفیر و داعش دنبال سرنگونی قدرت مقاومت اسلامی و نابودی مسلمانان است که در پیشانی این اهداف، شیعیان قرار گرفته‌اند.

وی گفت: داعش و گروه‌های تروریستی دنبال اشغال عراق و سوریه هستند تا به مرکز تشیع جهان یعنی جمهوری اسلامی ایران برسند و بتوانند با تسخیر ایران، خلافت واحد و امپراتوری ایجاد کنند.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داد: امروز گروه‌های مختلف تروریستی ازجمله داعش و تکفیری‌ها، علاوه بر اینکه ضد شیعیان می‌جنگند، با خود نیز درگیری‌های دارند و فقط در یک چیز با هم دارای وجه مشترک هستند و آن هم ضدیت با اهل‌بیت(ع) و امیرالمؤمنین علی(ع)، حرمین شریفین و شیعیان است.

مسجدی گفت: گروه‌های تروریستی ضد شیعیان حتی از کشتن کودکان نیز واهمه ندارند و به‌راحتی به قتل آنان اقدام می‌کنند؛ چراکه معتقدند کودکان شیعیان در بزرگ‌سالی برابر آنان ایستادگی می‌کنند و باید آن‌ها را در همین سنین کودکی کشت.

وی با بیان اینکه دفاع از حرمین شریفین دفاع از اعتقادات و شیعیان است، گفت: اگر امروز رزمنده یا پاسداری به عراق و سوریه اعزام می‌شود، برای دفاع از حرمین شریفین و مرزهای جمهوری اسلامی است؛ چراکه جنگ در مرزهای کشور اشتباهی استراتژیک است و باید دشمن را در مرکز فرماندهی خود نابود کنیم تا به مرزهای ما تجاوز نکنند.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار داشت: به لطف خداوند متعال و ایثار رزمندگان اسلام با دعای خیر پدران و مادران شهدا و همه مردم عزیزمان، دشمنان در موضع عقب‌نشینی قرار گرفته‌اند

.مسجدی ادامه داد: تروریست‌ها علی‌رغم تمام حمایت‌های مالی و نظامی از سوی کشورهای حاشیه خلیج فارس، صهیونیست‌ها و غربی‌ها در حال شکست و نابودی هستند.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تعداد شهدای عراقی بیشتر از شهدای ایرانی است، گفت: به لطف پروردگار، منطقه فلوجه از وجود گروه‌های تروریستی پاک‌سازی و آزاد خواهد شد و تنها استان موصول باقی می‌ماند که اکثر جمعیت آن را اهل سنت تشکیل می‌دهند و داعش درصدد جذب جوانان آن برآمده و اگر مخالفت شود، آن‌ها را به شهادت می‌رسانند.

مسجدی به نقش آمریکا در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها علاوه بر تبلیغات علیه شیعیان با حمایت‌های مالی و نظامی خود به گروه‌های تکفیری، مسلمانان را به جان هم انداخته‌اند که این کار از هر جهت به نفع آن‌هاست؛ چراکه آن‌ها با تمام مسلمانان دشمن هستند.

وی گفت: امروز امنیت کامل و کافی در حرمین ائمه معصوم(ع) برقرار شده و نمونه بارز آن حضور چند میلیونی زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مراسم روز اربعین بود که کوچک‌ترین حادثه‌ای رخ نداد و همه در سلامت کامل به عزاداری پرداختند.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: در بسیاری از یادواره‌های شهدا و مراسم این‌چنینی در سراسر کشور شرکت کرده‌ام، ولی تا امروز مراسمی به زیبایی و باشکوهی یادواره شهدای رودهن ندیدم.

مسجدی بیان کرد: مردم و مسؤولان شهری با یکدلی و همدلی، حضوری یکپارچه در این مراسم داشتند و خوشحالیم که رودهن مسؤولان خوب و توانمندی دارد.

 DSC_0223 DSC_0167 DSC_0182 DSC_0135 DSC_0121 DSC_0069
نظر شما !!