بازدید شهردار از گلخانه فضای سبز

تولید و تکثیر انواع گل‌های فصلی در گلخانه_شهرداری باهدف خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌ها انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شوراي اسلامي شهر و  شهرداری رودهن، مهرداد_حنیفی شهردار رودهن اظهار کرد : فضای سبز یکی از مهم‌ترین نمودهای عملکرد شهری به شمار می‌رود که علاوه بر زیبایی بخشیدن به منظر شهری در تقویت روحیه و شادابی شهروندان نیز تأثیرگذار است، البته شهروندان نقش به سزایی در نگهداری از فضاهای سبز شهری دارند.

حنیفی افزود: توسعه عرصه‌های سبز و تلطیف سیما و منظر شهری از جمله وظایف ضروری و غیرقابل انکار شهرداری‌ها در پرداختن به شهری پویا و چشم نواز است. به همین منظور رویکرد بخش های مختلف برای خودکفایی در تولید انواع گونه‌های گیاهی با پیشرفت مطلوبی صورت گرفته است که نقش پر رنگی در کاهش هزینه‌های چشمگیر برای خرید گل و گیاه و سرسبزی بیش از گذشته شهر را جلوه می نماید.

وی افزود به همت سرپرست فضای سبز شهرداری رودهن،طاهر طاهر قلی

در این مدت ۱۱ هزار و ۵۰۰ نشای گلدانی تکثیر و ۹۰۰ هزار بوته گل فصلی یا بیش از بیست نوع تنوع گل  برای کاشت در فضای شهری در گلخانه این شهرداری  تولید شد.

مهرداد حنیفی در پایان بازدید، کارگران زحمت کش فضای سبز را  یکی از بازوان مدیریت شهری خواند و افزود : بنده از زحمات کارگران خدوم شهرداری بویژه نیروهای فضای سبز که در سرما و گرما جهت کمک به رفاه مردم همواره در حال تلاش برای خدمت رسانی به شهر و شهروندان می باشند، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمايم.

نظر شما !!