اجراي طرح جهادي پاكسازي و نظافت شهرك_انا توسط واحد خدمات_شهري شهرداري رودهن

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن :  طرح پاکسازی محله به محله به منظور ارتقای سلامت شهر، سلامت و رفاه حال شهروندان در روزهای پایانی سال به صورت مستمر و روزانه، توسط کارگران خدمات شهری در دست اجرا است.

مهندس  حنیفی شهردار رودهن با اشاره به نحوه‌ی اجرای طرح گفت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی امور شهر با به کارگیری انواع ماشین آلات مختص به این امر، به منظور نظافت، رفت و روب و شستشوی معابر اصلی و فرعی و پیاده روهای شهر رودهن مشغول فعالیت هستند، تا این مهم با توجه به فرا رسیدن سال جدید به نتیجه مطلوبی برسد.

حنیفی هدف از اجرای این عملیات را پاکسازی، تنظیف و شستشوی معابر، میادین و جداول سطح شهر از مواد موجود و همچنین ایجاد محیط سالم برای شهروندان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر وضعیت نظافت معابر سطح شهر با همت کارگران خدوم خدمات شهری در وضعیت مطلوب می باشد و این مهم تا پاکسازی کامل معابر ادامه خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم، شهرداری را خانه خود می دانند گفت: همکاری و همراهی همیشگی مردم با شهرداری باعث ایجاد پیشرفت و توسعه یک شهر می شود و خوشبختانه شهروندان فهیم شهر رودهن این مهم را به اثبات رسانده اند.

عملیات نظافت خیابانها و کوچه های سطح شهر در قالب طرح استقبال از بهار از اوایل اسفند ماه آغاز شده و با تمام قوا تا پایان سال ادامه دارد.

نظر شما !!