آگهی مزایده عمومی

شهـرداری رودهن در نظر دارد به استناد ماده ۱۳ آیین نامه مالی شهرداری ها مصوب ۱۳۴۶/۰۴/۱۲و مجوز استاندار محترم تهران در مقام جانشین شورای اسلامی شهر به شماره ۱۴۰۱/۰۱/۴۳۰۱۸مورخ ۱۱/۰۸/۱۴۰۱ و مستفاد به نظریه کارشناس رسمی دادگستری با شماره ۱۴۰۱/۱۳۲۹۷/و مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ نسبت  به برگزای مزایده عمومی واگذاری تعداد (۲۳) عدد از کیوسک های سطح شهر  (بصورت اجاره سه ساله و با نرخ رشد ۳۰% ) به اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام نماید . لذا متقاضیان شرکت در این مزایده می بایست حداکثر تا ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ نسبت به بارگذاری اسناد و مدارک و پیشنهاد قیمت در سامانه تدارک الکترونیکی دولت (ستاد ایران) اقدام نمایند . شایان ذکر است کمیسیون  معامـلات  عمده شهـرداری رودهن در روز چهارشنبه  مورخ  ۱۴۰۱/۰۹/۲۳ رأس ساعت ۰۰ : ۱۵ در محل دفتر شهردار برگزار  می گردد . این فراخوان به منزله دعوت از مزایده گران جهت شرکت در کمیسیون مذکور می باشد.

۱– موضوع مزایده: واگذاری تعداد (۲۳) عدد از کیوسک های سطح شهر  (بصورت اجاره سه ساله و با نرخ رشد ۳۰% )

۲ – مهلت تسليم  تضمین شرکت در مزایده  (حضوری) و  بارگذاری اسناد در سامانه تدارک الکترونیکی دولت (غیر حضوری) تا ساعت ۱۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۲

۳- مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد مزایده در سامانه ستاد : خرید اسناد در سامانه  با مبلغ ۲/۵۰۰/۰۰۰ ریال

۴- محل خرید اسناد مزایده  :  کلیه مراحل تحویل بصورت الکترونیکی (رمز گشایی در سامانه ستاد) می باشد .

۵- سپرده شرکت در مزایده  : بصورت ضمانت نامه بانکی معتبر یا واریز نقدی به حساب بانکی مندرج در فراخوان عمومی

۶ –كميسيون معاملات عمده شهرداري  رودهن جهت  رمزگشایی پاكتهاي پيشنهادي در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۳ راس ساعت ۰۰: ۱۵ در دفتر شهردار تشکیل می گردد.

۷ – شهرداري در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است .

۸ –  هزينه چاپ دو نوبت آگهي در روزنامه،هزینه کارشناسی و هزینه های ماخوذه سامانه ستاد و یا هر وجوه قانونی دیگر که به این مزایده تعلق می گیرد بعهده برنده مزایده  است . 

۹- برندگان اول ،دوم وسوم مزایده  هرگاه حاضربه انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد .                                                                                                                                          

۱۰-سایر اطلاعات، جزییات و شرایط خصوصی  مربوط به اجاره در اسناد مزایده قید گردیده است .

نظر شما !!