پیام تبریک مهندس کچویی شهردار رودهن به مناسب فرا رسیدن سال نو

کچویی شهردار رودهن با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی را به تمام مردم ایران اسلامی و  بخش رودهن تبریک گفت .

انتخاب نوروز به عنوان آغاز سال جدید علاوه بر اینکه بر محاسبات دقیق علمی و ریاضی استوار است ، نشانه روح زیبا طلب ، اعتدال جو و خوب ایرانی است . بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان  هستی است که  می توان با تماشای آن ، راهی به سوی خدا  یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست  ، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی ، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند . نوروز حلقه پیوند بین میراث فرهنگی و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام است که واژه هایی چون صله ارحام ، تفکر ، نوآوری ، سرزندگی ، پاکی ، نظافت و تعاملات اجتماعی را معنا و مفهوم می بخشد و نوروز فرصتی است برای پناه بردن به دامن طبیعت و اینکه در اسرار آفرینش تامل و تعمق کنیم .

سال ۹۷ که مزین به شعار هوشمندانه مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی بود به پایان رسید .

سالی با سختی ها و گشایش ها ، کامیابی ها و تجربه های تلخ و شیرین همراه بود امیدوارم سال جدید همان طور که مقام معظم رهبری سال رونق تولید نام گذاری کردند ، سال اتفاقات و رویدادهای بزرگ در همه ابعاد اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی باشد و در سال پیش رو رودهن بیش از گذ شته با همت و کار مداوم مسئولان و مشارکت و همدلی مردم در مسیر رشد و تعالی قرار بگیرد .

اینک در آستانه سال نو بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه شهروندان گرامی برای تحقق آرزوها وآرمان های مشترکمان هستیم . نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دل ها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به شهری آباد و توسعه یافته و تحقق یک  زندگی توام با معنویت ، آرامش ، امید و دستیابی به کمال ، لحظه ای از تلاش و کوشش برنداریم .

اینجانب حلول سال نو را که جلوه ای از حکمت و رحمت بی مثال و قدرت بی بدیل خداوند متعال است محضر همه شما مردم فهیم و با صفا ، صمیمی ، نجیب و وفادار شهرمان رودهن تبریک عرض نموده و امیدوارم سال نو ، سالی سرشار از موفقیت و سربلندی و احسن حال برای همگان باشد .

نظر شما !!