برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان در رودهن

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن : همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مردم ولایتمدار رودهن با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر با محکوم کردن جنایت های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بر عزم جدی خود در تداوم راه نورانی نظام و آرمان های والای انقلاب اسلامی تاکید کردند.

راهپیمایان در طول مسیر در حالی که با خود نوشته ها و بنر هایی در گرامیداشت ۱۳ آبان و همچنین محکومیت استکبار جهانی به همراه داشتند با شعارهای الله اکبر ،مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار ، بر عزم  جدی خود در مقابل توطه های دشمنان تاکید کردند.

راهپیمایان در زمین فوتبال شهدای رودهن در قطعنامه پایانی مراسم یاد شده که در آن بر تداوم استکبار ستیزی ملت ایران علیه آمریکا و حامیان جهانی و منطقه ای و همچنین مقاومت در برابر بد عهدی های کفر جهانی اشاره داشت با تکبیرهای خود مهر تایید زدند.

همچنین امسال راهپیمایی ۱۳ آبان رنگ و بویی حسینی دارد ، از یک سو صدای نوحه های حسینی و زینبی برپاست و از سوی دیگر ، پلاکارد های لبیک یا حسین (ع) و هیهات مناالذله در راهپیمایی نوجوانان دهه هشتادی خود نمایی می کند و این ، نشان از درک و عمیق این واقعیت است که انقلاب اسلامی ریشه در قیام حسینی دارد.

در پایان این مراسم پرچم های آمریکا و اسراءیل به آتش کشیده شد.

در حاشیه این مراسم مهندس کچویی اظهار کرد:

یوم الله سیزدهم آبان در دفتر خاطرات ارزشمند ملت ایران، برگ زرین و پر افتخاری است که در وجود مومنان و خداترسان، جسارت استکبار ستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم ، فرو ریختنی است.

وی افزود :این روزشاهد تبعید سر سلسله ی بیداردلان و نادره ی روزگاران حضرت امام خمینی (ره) بوده است وبا اغتنام فرصت، به روان پاک روح خدا و همه جان های خدایی به ویژه شهدای دانش آموز که بیداری توام باآزادی معنوی و اجتماعی خواست رهایی از یوغ استکبار را برای ما به ارمغان آوردند و استقلال و جمهوری اسلامی را به ما ارزانی بخشیدند سلام و درود می فرستم.

شهردار رودهن تصریح کرد:آری ۱۳ آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و ناعدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های استکبار جهانی است.

نظر شما !!