آماده سازی مکان خاکسپاری۲ شهید گمنام در رودهن

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن : مهندس کچویی شهردار در مورد خاکسپاری شهدای گمنام در رودهن اظهار داشت :

این شهدا برای حمایت از ولایت فقیه ، دفاع از ارزشها و باورها و پاسداری از انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند و این وظیفه ماست که ادای دین کرده و در راه تحقق اهداف والای این شهدا تلاش کنیم .

شهردار رودهن افزود :  هوشیار باشیم که اجساد شهدا آمده اند تا فرهنگ فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه اسلامی ما  ایفا کنند

مهندس کچویی تصریح کرد : شهر رودهن میزبان  و میهمان ۲ شهید گمنام  ۲۰ و ۳۰ ساله مربوط به عملیات  های  والفجر ۸(ام الرصاص) و عملیات رمضان (شرق بصره) است که جان خود را نثار اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران نموده اند .

وی گفت : با اشاره به اینکه مکان دفن شهدای گمنام در تپه نور الشهدا  واقع در بلوار شهید مطهری مشخص شده است تصریح کرد : فضایی معنوی در شهر و بر فعالیتهای شهرداری رودهن در آماده سازی محل دفن  شهدا  ایجاد شده است و کارکنان شهرداری بصورت شبانه روزی در حال  آماده سازی محل دفن شهدا می باشد .

مهندس کچویی در پایان افزود : پیکر مطهر شهدای والا مقام دوران مقدس روز سه شنبه ۱۲ خرداد ماه به شهر رودهن منتقل و ساعت ۳۰/۹ صبح تشییع خواهد شد. امید است که شاهد حضور پر شور مردم در جهت هر چه زیباتر انجام شدن این مراسم معنوی باشیم .

 

DSC_3518 DSC_3519 DSC_3520 IMG_0270 IMG_0293 IMG_0294 DSC_0038 DSC_0099 DSC_0101 DSC_0125 DSC_0157 DSC_3504 DSC_3505

نظر شما !!