پیام تبریک شهردار رودهن به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان

به گزارش روابط عمومی شهرداری رودهن؛ عباس صفری  شهردار رودهن با صدور پیامی عید سعید قربان ، جشن شکوفایی ایمان را تبریک و تهنیت گفتند:
 
عید قربان یکی از اعیاد بزرگ اسلامی است که یادآور زیباترین نمونه تعبّد انسان در برابر خداوند متعال است . برای حضرت ابراهیم علیه السلام فدا کردن فرزند دلبند خود ، در راه خدا ، امتحانی الهی بود که این عید یادآور آن است ، زیرا هر کس بتواند رضای خویش را فدای رضای حق کند ، از خواسته دل در راه خواسته خدا چشم بپوشد و از داشته ها و خواسته ها بگذرد ، به مرز عبودیت می رسد. اسلام نیز خواسته است که مسلمانان هر سال عید قربان را جشن بگیرند تا این اصول و ارزش های الهی را همواره مدّنظر داشته باشند و همواره برای تبعیّت از دستورات خداوند و کسب رضایت الهی آماده هرگونه ایثار و فداکاری باشند.
 
 اینجانب فرا رسیدن عید سعید قربان ، جشن شکوفایی ایمان را به تمامی مسلمانان آزاده جهان ، هموطنان عزیز به ویژه مردم شریف و متدیّن شهر رودهن تبریک و تهنیت عرض می نمایم . امید است در عرفه با زدودن زنگار معصیت از قلب هایمان و درعید قربان با قربانی کردن همه تعلقات دنیوی ، سر تسلیم در مقابل عزم و اراده الهی فرود آوریم و با اخلاص تمام ، در کسب و بهره وری از فیوضات و توفیقات الهی  موفق باشیم.

نظر شما !!