شهرداري رودهن در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۸۹/۶۶/۱/ش مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۲ شوراي اسلامي شهر رودهن اقدام به برگزاری مناقصه عمومی پروژه اجرای سیستم پایش تصویری سطح شهررودهن نماید لذا متقاضيان ميتوانند تا ۱۰ روز کاری پس از تاريخ انتشار آگهي نوبت دوم روزنامه جهت دريافت و تحويل اسناد مناقصه به واحد امور قراردادها (۷۶۵۰۴۹۹۱ – ۰۲۱) مراجعه نمايند .
۱ – موضوع مناقصه :
پروژه اجرای سیستم پایش تصویری سطح شهررودهن با اعتبار به مبلغ ۵۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال از ردیف اعتباری ۵۰۱۰۱۰۲ بودجه سال ۱۴۰۰ که میزان ۵ درصد سپرده ۲/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۲ – مهلت دريافت و تسليم اسناد : تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ تا راس ساعت ۱۴/۳۰
۳- مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد مزایده : معرفی نامه ممهور به مهر و امضا مجاز شرکت و همراه کارت ملی معتبر و فیش واریزی جهت خرید اسناد به مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال .
۴- محل تحويل اسناد : دبيرخانه شهرداري رودهن مي باشد .
۵-مبلغ های 5 درصد سپرده شرکت در مناقصه به شرح پروژه های مذکور می بایست به صورت ضمانت نامه بانکی مورد قبول شهرداری یا وجه نقد جهت واریز به حساب سپرده ۳۱۰۰۰۰۲۵۷۲۰۰۳ بانک ملی ایران شعبه رودهن اقدام نمایند .
۶ – تشكيل كميسيون عالي معاملات شهرداري رودهن و بازگشايي پاكتهاي پيشنهادي در روزچهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ راس ساعت ۰۰: ۱۳ در دفتر شهردار مي باشد .
۷ – شهرداري در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است .
۸ – هزينه چاپ دو نوبت آگهي در روزنامه بعهده برنده مناقصه است .
۹-به برندگاه اول ،دوم وسوم مناقصه هرگاه حاضربه انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد .
۱۰-سایر اطلاعات و جزییات فنی مربوط به معامله در اسناد مناقصه قید گردیده است .
۱۱- به پیشنهادات مبهم ، مخدوش ، فاقد لاک ومهر سپرده وآنالیز قیمت پیشنهادی پیمانکار ترتیب اثر داده نخواهد شد .
مهرداد حنیفی
شهردار رودهن