شهـرداری رودهن در نظر دارد به استناد ردیف بودجه۴۰۲۰۷۰۱ مصوب ۱۴۰۱ و مجوز استاندار محترم تهران در مقام جانشین شورای اسلامی شهر به شماره ۱۴۰۱/۰۱/۴۸۴۹ مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۷نسبت به مناقصه عمومی (یک مرحله ای) احداث و ترمیم جداول و پیاده روسازی خیابان مطهری رودهن اقدام نماید . لذا متقاضیان شرکت در این مناقصه می بایست حداکثر تا ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۴نسبت به بارگذاری اسناد ، مدارک و ارائه قیمت پیشنهادی در سامانه تدارک الکترونیکی دولت (ستاد ایران )اقدام نمایند . شایان ذکر است کمیسیون معامـلات عمده این شهـرداری در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۵رأس ساعت ۰۰ : ۱۵ در محل دفتر شهردار برگزار می گردد .
۱– موضوع مناقصه: پروژه احداث و ترمیم جداول و پیاده روسازی خیابان مطهری با اعتبار ۱۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۲ – مهلت تسليم اسناد (بارگذاری) در سامانه ستاد : تا ساعت ۱۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
۳- مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد مناقصه در سامانه ستاد: خرید اسناد در سامانه با مبلغ ۲/۵۰۰/۰۰۰ریال واریز به حساب ۳۱۰۰۰۰۲۵۷۱۰۰۵ و شناسه واریز ۱۴۰۱۵۳۸۵ عهده بانک ملی ایران شعبه ۲۴۳۸
۴- محل تحويل اسناد : کلیه مراحل تحویل بصورت الکترونیکی (بارگذاری در سامانه ستاد) می باشد.
۵-مبلغ ۵ درصد سپرده شرکت در مناقصه: بصورت ضمانت نامه بانکی معتبر یا واریز نقدی به حساب بانکی مندرج در فراخوان عمومی
۶ – تشكيل كميسيون عالي معاملات شهرداري رودهن و بازگشايي پاكتهاي پيشنهادي در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ راس ساعت ۰۰: ۱۵ در دفتر شهردار مي باشد .
۷ – شهرداري در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است .
۸ – هزينه چاپ دو نوبت آگهي در روزنامه و هزینه های ماخوذه سامانه ستاد ایران بعهده برنده مناقصه است .
۹- برندگان اول ،دوم وسوم مناقصه هرگاه حاضربه انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد .
۱۰-سایر اطلاعات و جزییات فنی مربوط به معامله در اسناد مناقصه قید گردیده است .
۱۱- به پیشنهادات پیمانکاران فاقد صلاحیت پیمانکاری(حداقل رتبه ۵ راه وباند)،گواهینامه صلاحیت ایمنی (HSE) و پیشنهادات فاقد آنالیز قیمت ترتیب اثر داده نخواهد شد .
سید محمد موسوی منش
شهردار رودهن