شهـرداری رودهن در نظر دارد مستفاد ازتفویض اختیار صادره از سوی استاندارمحترم تهران در مقام جانشین شورای اسلامی شهر رودهن جهت انجام کلیه معاملات مندرج در پیوست شماره دو آیین نامه امور رفاهی و احکام مرتبط بودجه مصوب سال۱۴۰۳ و به استناد ردیف بودجه۴۰۲۰۱۰۵نسبت به برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای پروژه جدول گذاری و آسفالت بلوار امام رضا (ع)اقدام نماید . لذا متقاضیان شرکت در این مناقصه عمومی می بایست حداکثر تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه مورخ ۱۸/۰۴/۱۴۰۳ نسبت به بارگذاری اسناد ، مدارک و ارائه قیمت پیشنهادی در سامانه تدارک الکترونیکی دولت (ستاد ایران )اقدام نمایند .
۱– موضوع مناقصه:پروژه جدول گذاری و آسفالت بلوار امام رضا(ع)بااعتبار داخلی ۴۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۲– مهلت تسليم تضمین شرکت در مناقصه با مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (حضوری ) و بارگذاری اسناددر سامانه ستاد(غیر حضوری) تا ساعت ۱۳:۰۰ روز دوشنبه مورخ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
۳- مدارك مورد نياز جهت دريافت اسناد مناقصه در سامانه ستاد : خريد اسناد در سامانه با مبلغ ۵،۰۰۰،۰۰۰ ريال و يا واريز به شماره شبا IR560610000001001001816436 (شماره حساب ۱۰۰۱۰۰۱۸۱۶۴۳۶) عهده بانك شهر شعبه هنگام به نام شهرداري رودهن
۴- محل خرید اسناد مناقصه : کلیه مراحل خرید و تحویل بصورت الکترونیکی (رمز گشایی در سامانه ستاد) می باشد.
۵-سپرده شرکت در مناقصه:بصورت ضمانت نامه بانکی معتبر یا واریز نقدی به حساب بانکی مندرج در فراخوان عمومی
۶ –كميسيون معاملات عمده شهرداري رودهن جهت رمزگشایی پاكتهاي پيشنهادي درروزسه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ راس ساعت ۱۴:۰۰ در دفتر شهردار تشکیل می گردد.
۷ – شهرداري در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است .
۸ – هزينه چاپ دو نوبت آگهي در روزنامه و هزینه های ماخوذه سامانه ستاد ایران بعهده برنده مناقصه است .
۹- برندگان اول ،دوم وسوم مناقصه هرگاه حاضربه انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد .
۱۰-سایر اطلاعات و جزییات فنی مربوط به معامله در اسناد مناقصه قید گردیده است .
۱۱- به پیشنهادات پیمانکاران فاقد صلاحیت پیمانکاری(حداقل رتبه ۵ راه وباند)،گواهینامه صلاحیت ایمنی (HSE) و نیز پیشنهاد قیمت و فيش واريزي خريد اسناد مناقصه و فاقد آنالیز ترتیب اثر داده نخواهد شد .