شهـرداری رودهن در نظر دارد به استناد ردیف بودجه ۴۰۲۰۱۰۳ مصوب ۱۴۰۱ و مجوز استاندار محترم تهران در مقام جانشین شورای اسلامی شهر به شماره ۱۴۰۱/۰۱/۴۸۴۹ مورخ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ نسبت به مناقصه عمومی (یک مرحله ای) پروژه روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی خیابان پاسداران اقدام نماید . لذا متقاضیان شرکت در این مناقصه می بایست حداکثر تا ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ نسبت به بارگذاری اسناد ، مدارک و ارائه قیمت پیشنهادی در سامانه تدارک الکترونیکی دولت (ستاد ایران )اقدام نمایند . شایان ذکر است کمیسیون معامـلات عمده این شهـرداری در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۵رأس ساعت ۳۰ : ۱۴ در محل دفتر شهردار برگزار می گردد .
۱– موضوع مناقصه: پروژه روکش اسفالت معابر اصلی وفرعی خیابان پاسداران با اعتبار داخلی ۱۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( با احتساب ارزش افزوده)
۲ – مهلت تسليم تضمین شرکت در مناقصه (حضوری) و بارگذاری اسناد در سامانه ستاد (غیر حضوری) تا ساعت ۱۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
۳- مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد مناقصه در سامانه ستاد : خرید اسناد در سامانه با مبلغ ۲/۵۰۰/۰۰۰ ریال واریز به حساب ۳۱۰۰۰۰۲۵۷۱۰۰۵ و شناسه واریز ۱۴۰۱۸۲۲۲عهده بانک ملی ایران شعبه ۲۴۳۸
۴- محل خرید اسناد مناقصه : کلیه مراحل تحویل بصورت الکترونیکی (رمز گشایی در سامانه ستاد) می باشد .
۵- سپرده شرکت در مناقصه : بصورت ضمانت نامه بانکی معتبر یا واریز نقدی به حساب بانکی مندرج در فراخوان عمومی
۶ –كميسيون معاملات عمده شهرداري رودهن جهت رمزگشایی پاكتهاي پيشنهادي در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ راس ساعت ۳۰: ۱۴ در دفتر شهردار تشکیل می گردد.
۷ – شهرداري در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است .
۸ – هزينه چاپ دو نوبت آگهي در روزنامه و هزینه های ماخوذه سامانه ستاد ایران بعهده برنده مناقصه است .
۹- برندگان اول ،دوم وسوم مناقصه هرگاه حاضربه انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد .
۱۰-سایر اطلاعات و جزییات فنی مربوط به معامله در اسناد مناقصه قید گردیده است .
۱۱- به پیشنهادات پیمانکاران فاقد صلاحیت پیمانکاری (حداقل رتبه ۵ راه وباند)،گواهینامه صلاحیت ایمنی (HSE) و ونیز پیشنهاد قیمت فاقد آنالیز ترتیب اثر داده نخواهد شد .