شهرداري رودهن در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۱۱۴/۵۱/۱/ش مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ شوراي اسلامي شهر رودهن اقدام به برگزاری تجدید مناقصه عمومی پروژه لکه گیری و آسفالت خیابان امام خمینی نماید لذا متقاضيان ميتوانند تا ۱۰ روز کاری پس از تاريخ انتشاراین آگهي جهت دريافت و تحويل اسناد مناقصه به واحد امور قراردادها (۷۶۵۰۴۹۹۱ – ۰۲۱) مراجعه نمايند .
۱ – موضوع تجدید مناقصه :
پروژه لکه گیری و آسفالت خیابان امام خمینی با اعتبار به مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال از ردیف اعتباری ۴۰۲۰۱۰۷ بودجه سال ۱۴۰۰ که میزان ۵ درصد سپرده ۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۲ – مهلت دريافت و تسليم اسناد : تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ تا راس ساعت ۱۳/۰۰
۳- مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد تجدید مناقصه : معرفی نامه ممهور به مهر و امضا مجاز شرکت و همراه کارت ملی معتبر و فیش واریزی جهت خرید اسناد به مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال .
۴- محل تحويل اسناد : دبيرخانه شهرداري رودهن مي باشد .
۵-مبلغ های 5 درصد سپرده شرکت درتجدید مناقصه به شرح پروژه مذکور می بایست به صورت ضمانت نامه بانکی مورد قبول شهرداری یا وجه نقد جهت واریز به حساب سپرده ۳۱۰۰۰۰۲۵۷۲۰۰۳ بانک ملی ایران شعبه رودهن اقدام نمایند .
۶ – تشكيل كميسيون عالي معاملات شهرداري رودهن و بازگشايي پاكتهاي پيشنهادي در روزشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۵ راس ساعت ۰۰: ۱۵ در دفتر شهردار مي باشد .
۷ – شهرداري در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است .
۸ – هزينه چاپ سه نوبت آگهي در روزنامه بعهده برنده تجدید مناقصه است .
۹-به برندگان اول ،دوم وسوم تجدید مناقصه هرگاه حاضربه انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد .
۱۰-سایر اطلاعات و جزییات فنی مربوط به معامله در اسناد تجدید مناقصه قید گردیده است .
۱۱- به پیشنهادات مبهم ، مخدوش ، فاقد لاک ومهر سپرده وآنالیز قیمت پیشنهادی پیمانکار ترتیب اثر داده نخواهد شد .
مهرداد حنیفی
شهردار رودهن