شهرداري رودهن در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۳۱۲/۱۶۸/۱/ش مورخ ۱۰/۰۶/۹۹ شوراي اسلامي شهر رودهن اقدام به برگزاری تجدید مناقصه عمومی پروژه زیر سازی وآسفالت خیابان الهیه (آی تی ) نماید لذا متقاضيان ميتوانند تا ۱۰ روز پس از تاريخ انتشار این آگهي روزنامه جهت دريافت و تحويل اسناد تجدید مناقصه به واحد امور قراردادها (۷۶۵۰۴۹۹۱ – ۰۲۱) مراجعه نمايند .
۱ – موضوع تجدید مناقصه :
پروژه زیر سازی وآسفالت خیابان الهیه (آی تی) با اعتبار به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۵ ریال از ردیف اعتباری 4020203 بودجه سال ۹۹
۲ – مهلت دريافت و تسليم اسناد : تا پایان وقت اداری روزپنجشنبه ۲۳/۱۱/۹۹ تا راس ساعت 30/13
۳- مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد تجدید مناقصه : معرفی نامه ممهور به مهر و امضا مجاز شرکت و همراه کارت ملی معتبر و فیش واریزی جهت خرید اسناد به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۲ ریال .
۴- محل تحويل اسناد : دبيرخانه شهرداري رودهن مي باشد .
۵-مبلغ 5 درصد سپرده شرکت در تجدید مناقصه که معادل ۰۰۰/۰۰۰/۲۵۰ ریال می باشد می بایست به صورت ضمانت نامه بانکی مورد قبول شهرداری یا وجه نقد جهت واریز به حساب سپرده ۳۱۰۰۰۰۲۵۷۲۰۰۳ بانک ملی ایران شعبه رودهن اقدام گردد .
۶ – تشكيل كميسيون عالي معاملات شهرداري رودهن و بازگشايي پاكتهاي پيشنهادي در روز شنبه مورخ ۲۵/۱۱/۹۹ راس ساعت ۰۰: ۱۵ در دفتر شهردار مي باشد .
۷ – شهرداري در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است .
۸ – هزينه چاپ چهار نوبت آگهي در روزنامه بعهده برنده تجدید مناقصه است .
9-به برندگاه اول ، دوم وسوم تجدید مناقصه هرگاه حاضربه انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد .
۱۰-سایر اطلاعات و جزییات فنی مربوط به معامله در اسناد تجدید مناقصه قید گردیده است .
۱۱- به پیشنهادات مبهم ، مخدوش ، فاقد لاک ومهر سپرده وآنالیز قیمت پیشنهادی پیمانکار ترتیب اثر داده نخواهد شد .