شهرداری رودهن در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۳۱۲/۱۶۸/۱/ش مورخ ۹۹/۰۶/۱۰ شورای اسلامی شهر رودهن اقدام به برگزاری مناقصه عمومی پروژه اصلاح هندسی ورودی شهر ازسمت هراز نماید لذا متقاضیان میتوانند تا ۱۰ روز پس از تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم روزنامه جهت دریافت و تحویل اسناد مناقصه به واحد امور قراردادها (۷۶۵۰۴۹۹۱ – ۰۲۱) مراجعه نمایند .
۱ – موضوع مناقصه :
پروژه اصلاح هندسی ورودی شهر ازسمت هراز با اعتبار به مبلغ۷/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال از ردیف اعتباری ۴۰۲۰۳۰۲ بودجه سال ۹۹که میزان ۵ درصد سپرده ۳۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
۲ – مهلت دریافت و تسلیم اسناد : تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۹۹/۱۲/۲۷ تا راس ساعت ۳۰/۱۴
۳- مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد مزایده : معرفی نامه ممهور به مهر و امضا مجاز شرکت و همراه کارت ملی معتبر و فیش واریزی جهت خرید اسناد به مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال .
۴- محل تحویل اسناد : دبیرخانه شهرداری رودهن می باشد .
۵-مبلغ های 5 درصد سپرده شرکت در مناقصه به شرح پروژه های مذکور می بایست به صورت ضمانت نامه بانکی مورد قبول شهرداری یا وجه نقد جهت واریز به حساب سپرده ۳۱۰۰۰۰۲۵۷۲۰۰۳ بانک ملی ایران شعبه رودهن اقدام نمایند .
۶ – تشکیل کمیسیون عالی معاملات شهرداری رودهن و بازگشایی پاکتهای پیشنهادی در روزپنجشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۲۸ راس ساعت ۰۰: ۱۵ در دفتر شهردار می باشد .
۷ – شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است .
۸ – هزینه چاپ دو نوبت آگهی در روزنامه بعهده برنده مناقصه است .
9-به برندگاه اول ، دوم وسوم مناقصه هرگاه حاضربه انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد .
۱۰-سایر اطلاعات و جزییات فنی مربوط به معامله در اسناد مناقصه قید گردیده است .
۱۱- به پیشنهادات مبهم ، مخدوش ، فاقد لاک ومهر سپرده وآنالیز قیمت پیشنهادی پیمانکار ترتیب اثر داده نخواهد شد .