مدیریت مالی و اداری

وظایف مدیریت اداری و مالی
۱٫    مدیریت امور مالی وحسابداری.
۲٫    نگهداری و به روز رسانی اطلاعات مالی.
۳٫    برآورد وتنظیم بودجه و قیمت تمام شده مورد نیاز.
۴٫    انجام کلیه امور مالی مربوط به کارکنان.
۵٫    تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحد ها در قالب برنامه های تعیین شده و بودجه های مصوب آنها.
۶٫    انجام مقدمات استخدام.
۷٫    انجام امور پرسنلی کارکنان بر اساس ضوابط شرکت و اداره کار.
۸٫    تهیه پرونده های پرسنلی.
۹٫    آشنا ساختن افراد جدیدالاستخدام با قوانین شرکت و ایجاد تسهیلات به منظور توجیه افراد مزبور.
۱۰٫    صدور احکام مربوط به اعزام پرسنل برای دوره های آموزشی در داخل و یا خارج از شرکت.
۱۱٫    انجام امور مربوط به ایاب و ذهاب پرسنل.
۱۲٫    پیگیری مسائل مربوط به انگیزشی و رفاهی پرسنل.
۱۳٫    برنامه ریزی آموزش پرسنل تولید در ا.مور مربوط به کیفیت.
۱۴٫    تامین غذای روزانه کارکنان بر اساس ضوابط و مقررات شرکت.
۱۵٫    تامین و پیگیری دریافت تسهیلات از موسسات مالی
۱۶٫    نظارت بر امور انبار.
۱۷٫    انجام امور مربوط به پذیرایی از مهمانان شرکت.
۱۸٫    ارائه خدمات لازم در زمینه ارتباطات درونی و برونی سازمانی به کلیه واحدها و کارکنان شرکت.
۱۹٫    ارائه خدمات مربوط به نظافت و پاکیزگی بر اساس دستورالعمل ۵S.
20.    انجام کلیه کارها در راستای مصالح شرکت