پیش بینی بودجه  سال۱۴۰۲شهرداری رودهن

تصویب بودجه ۲۸۵ میلیارد تومانی شهرداری رودهن در سال ۰۸/ ۱۴۰۲ پروژه عمرانی در بودجه امسال شهرداري رودهن پیش بینی شده است/ ۱۰۸ درصد بودجه سال گذشته شهرداری رودهن محقق شد

سید محمد موسوی‌منش شهردار رودهن در خصوص بودجه ۱۴۰۲ گفت: ۲۸۵ میلیارد تومان بودجه ۱۴۰۲ مصوب و ابلاغ شده و ۸۰ پروژه عمرانی در بودجه عمرانی امسال شهر رودهن پیش بینی شده است.

وی افزود: تلاش شده که در بودجه امسال توجه ویژه‌ای به مناطق کمتر برخوردار شود و توزیع مناسبی بین مناطق و نواحی شهرداری و محلات صورت گیرد.

شهردار رودهن گفت: پروژه‌ها عمدتا در حوزه‌های عمران، فضای سبز، خدمات شهری، حمل و نقل و کشتارگاه ساماندهی شده‌اند.

موسوی‌منش ادامه داد: بودجه سال گذشته ۱۹۵ میلیارد تومان بود که ۱۰۸ درصد محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: طی برنامه‌ریزی ۸۰ پروژه عمرانی برای شهر رودهن با اعتباری بیش از ۲۸۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ پیش بینی شده است.

شهردار رودهن بیان داشت: تمام تلاش شهرداری رودهن بر توزیع عادلانه پروژه‌ها بین مناطق و نواحی شهری است و اولنی مناطق کمتر برخوردار است.

موسوی‌منش افزود: بدهی شهرداری رودهن در پایان سال گذشته صفر شد و سعی بر این است در ۶ ماهه ابتدای سال تمام پروژه‌ها را عملیاتی شود.

وی ادامه داد: در خصوص تحقق فرمان سال مقرر شد تعرفه عوارض و خدمات شهرداری رودهن منطقی و درست نگارش شده و به تصویب برسد، نمونه حاضر آن کاهش به یک پنجم مبلغ در خصوص عوارض کسب پیشه است که سال گذشته از موارد اعتراض کسبه بود و تلاش شد این عدد به یک پنجم کاهش یابد.

شهردار رودهن تصریح کرد: در سایر حوزه‌ها نیز مقرر شد حداقل نرخ رشد مخصوصا بهای خدمات در نظر گرفته شود.

نظر شما !!