پیام تبریک شهردار رودهن به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

متن پیام بدین شرح است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

خداوند متعال را شاکریم که توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ما ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

فرا رسیدن سال نو اگرچه پایان یک سال تلاش صادقانه است اما سرآغاز دیگری برای یک سال کوشش و خدمتگذاری مجدانه را رقم می‌زند. سال‌ها و ایام عمر متشکل از فرصتها و تهدیدها است و هنر ما این است که بتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل و از فرصتها استفاده کنیم و با همدلی و اتحاد، شهررودهن را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

اینجانب حلول سال نو را که جلوه ای از حکمت و رحمت بی مثال و قدرت بی بدیل خداوند متعال است را محضر همه شما مردم فهیم،فرهیخته و با صفای شهررودهن تبریک عرض نموده و امیدوارم سال نو سالی سرشار از موفقیت،  سر بلندی و سلامتی برای همگان باشد.          

در ادامه این پیام آمده است: افتخار دارم، اینجانب در کنار همه مسؤولین محترم شهر رودهن و به یاری و دعای خیر مردم عزیز بتوانیم در سال نو بیش از پیش محیط شهری رودهن را برای زندگی تمامی مردم عزیز شهر رودهن، با کیفیت تر، ایمن تر و جذاب‌تر نمائیم.

از خداوند بزرگ سالی سرشار از نیکویی، برکت، عزت، سعادت و سلامت برای همگان آرزومندم.

نظر شما !!