پیام تبریک شهردار به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دولت هر سال یادآور شهادت مظلومانه جمعی از یاران با وفای نظام و انقلاب اسلامی و در راس آنان شهدای گرانقدر ، رجایی و با هنر است .
دولتمردانی که با ایمان ، عقلانیت ، عشق و ساده زیستی و خدمت صادقانه ، خالصانه و خاضعانه برای همیشه تاریخ ، الگوی راستین و اسوه خدمتگذاری بی منت به مردم فهیم و ایثارگر میهن اسلامی شدند . هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت ، سرافرازی ، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را به دنبال خواهد داشت .
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت ، بویژه شهیدان رجایی و با هنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خودم و متعهد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .
امیدواریم تمام مسئولان و مدیران با تاسی از ویژگیهای والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت آنان را الگوی همیشگی قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی ، زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور و سر افرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند و خدمت صادقانه به مردم شریف را سر لوحه کارهای خود قرار دهند .

نظر شما !!