نصب ۱۹۰ متر سرعت گیر در سطح شهر رودهن

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهر داری رودهن :عاشقی مدیر عامل سازمان حمل نقل ترافیک شهرداری رودهن از اجرای نصب ۱۹۰ متر سرعت گیر در سطح شهر خبر داد و عنوان نمود : به منظور رفاه حال شهروندان و در راستای ارتقای ایمنی معابر سطح شهر نصب سرعت گیر فایبر گلاس در ۲۶ نقطه از سطح شهر رودهن در حال انجام می باشد.
عاشقی با اشاره به اینکه در اکثر موارد سرعت گیر های نصب شده در سطح شهر از استاندارد های لازم برخوردار هستند ابراز کرد:سرعت گیر ها در هر معبری با توجه به سطح کیفی ،عملکردی و درجه بندی آن معبر نصب گردیده و از سرعت غیر مجاز خودرو ها جلوگیری میکند .
مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری رودهن در پایان گفت : امیدواریم با نصب سرعت گیر های استاندارد شاهد کاهش حوادث و تصادفات در سطح شهر باشیم.
مدیرعامل سازمان حمل نقل ترافیک شهر داری در ادامه افزود: یکی از عواملی که در حفظ و ارتقاء ایمنی معابردرون شهری از جایگاه ویژه ای برخوردار است آرام سازی معابر جهت تردد عابرین پیاده و همچنین کاهش سرعت خودرو ها به صورتی که موجب روان سازی ترافیک و عدم ایجاد گره ترافیکی شود و نیز بتواند در جایی پر خطر و حادثه خیز با ایجاد یک شوک ترافیکی از افزایش بی رویه سرعت خودرو ها جلوگیری کند استفاده ازسرعت گیر های پلاستیکی می باشد .
عاشقی با اشاره به اینکه در اکثر موارد سرعت گیر های نصب شده در سطح شهر از استاندارد های لازم برخوردار هستند ابراز کرد:سرعت گیر ها در هر معبری با توجه به سطح کیفی ،عملکردی و درجه بندی آن معبر نصب گردیده و از سرعت غیر مجاز خودرو ها جلوگیری میکند.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری رودهن در پایان گفت : امیدواریم با نصب سرعت گیر های استاندارد شاهد کاهش حوادث و تصادفات در سطح شهر باشیم.

نظر شما !!