عملیات دیوار کشی بلوار آیت الله خامنه ای

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن : مهندس  رسولی مسئول عمران شهرداری از عملیات دیوار کشی بلوار آیت الله خامنه ای خبر داد و عنوان نمود : شهرداری رودهن در راستای ساماندهی ، بهسازی و ایمن سازی معابر سطح شهر اقدام به دیوار کشی ضلع غربی بلوار آیت ا… خامنه ای حد فاصل دانشگاه سما تا ساختمان شماره ۲ آتش نشانی نمود.

رسولی افزود : این معبر که در گذشته کوهبری و خاکبرداری شده بود و عرض پیاده رو تامین گردیده بود به علت جنس ریزشی ترانشه نیاز به احداث دیوار داشت این بلوار که یکی از زیباترین بلوارهای شهر و از مبادی اصلی ورودی شهر رودهن از سمت اتوبان می باشد بحث زیبا سازی نیز در دستور کار قرار گرفت و مقرر گردید دیوار شکیل با طراحی روز و معماری اصیل احداث گردد .

لازم به ذکر است طول پروژه ۳۰۰ متر ، عرض ۵/۱ متر و ارتفاع ۵/۳ متر می باشد . که تاکنون٪۳۰ پیشرفت فیزیکی داشته است .

نظر شما !!
  1. علی صادقی

    ضمن عرض سلام وخسته نباشید پیشاپیش فرارسیدن سال نو را تبریک عرض نموده به استحضار میرساند کریتون یک قبل از پل رودخانه خیابان سمت چپ خاکی بوده و علیرغم اخذ عوارض سطح شهر از منازل توسط شهرداری این مسیر فاقد امکانات عمران شهری اعم از آسفالت/جوی آب /روشنائی مناسب و نیازمند توجه ناحیه شهرداری محل میباشد. ومن الله التوفیق.(ازطرف جمعی از اهالی محل)