روز قدس نقطه عطف نابودی رژیم صهیونیستی است

روز قدس نقطه عطف نابودی رژیم صهیونیستی است
شهردار رودهن گفت: روز قدس نقطه عطف نابودی رژیم صهیونیستی در جهان اسلام است.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن:
مهندس کچویی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس دررودهن اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی یک رژیم جعلی است و ایران اسلامی کشوری را با نام اسرائیل به رسمیت نمی‌شناسد.
وی ادامه داد: روز قدس یادگار امام خمینی(ره) است و برای ماندگاری نام قدس شریف در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیان شده که نه تنها خواست ایران اسلامی، بلکه این موضوع خواست جهان اسلام و آزادی‌خواهان جهان است.
شهردار رودهن با اشاره به اینکه روز جهانی قدس، روز استکبارستیزی و روز وحدت کلمه جهان اسلام بر مبنای استکبارستیزی است، تصریح کرد: امام خمینی(ره) در سخنانی تاریخی فرمودند که «رژیم غاصب صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود»؛ بر همین اساس، باید با استکبار به مبارزه بپردازیم.
مهندس کچویی تأکید کرد: باید به سخنان امام راحل و راه معمار کبیر انقلاب اسلامی و فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری توجه داشت تا به گونه‌ای که رهبریت جهان اسلام محقق و رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار محو شود.
وی با اشاره به اینکه صهیونیسم غده‌ای سرطانی در پیکره جهان اسلام است، گفت: باید این غده سرطانی از کالبد اسلام جراحی و خارج شود.
شهردار رودهن با بیان اینکه امیدواریم با اتحاد و همبستگی جهان اسلام در روز جهانی قدس این رژیم کودک‌کش را از صحنه روزگار محو کنیم، اضافه کرد: ملت ایران و جهان اسلام به فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) لبیک گفتند و هر ساله در چنین صحنه‌هایی حضور پرشکوه داشتند.
مهندس کچویی گفت: امیدواریم یکی از تاریخ‌سازترین روزها در تاریخ دنیای اسلام با حذف یکی از اضلاع استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی رقم بخورد؛ همبستگی و وحدت رمز پیروزی است.
وی با اشاره به اینکه باید این حضورها در راستای محکومیت و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی منسجم و مستمرتر باشد، خاطرنشان کرد: با وحدت کلمه به شکل جدی رژیم غاصب صهیونیستی را از صحنه روزگار محو خواهیم کرد تا جایی در جهان نداشته باشد.

نظر شما !!