راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در رودهن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن :صبح امروز مردم رودهن بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند و اقتدار ملت ایران را به نمایش گذاشتند.
از ساعات اولیه صبح امروز همزمان با سراسر کشور مردم انقلابی و متدین رودهن سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی را جشن گرفته و با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر نقشه شوم دشمنان ایران کشیدند.
گفتنی است مراسم باشکوه راهپیمایی ر۲۲ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح از ابتدای مسجد جامع علی ابن ابیطالب رودهن آغاز و تا میدان سپاه ادامه داشت و پس از سخنرانی امام جمعه و قرائت قطعنامه و به آتش کشیدن پرچم اسرائیل و آمریکا مراسم به اتمام رسید.
مهندس کچویی شهردار رودهن در حاشیه این مراسم اظهار داشت:یوم الله ۲۲ بهمن نماد تجلی وحدت ،انسجام و شکوه انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب و نماد آزادی ملت ایران از چنگال رژیم پهلوی و استکبار جهانی است.
وی حضور چشمگیر هر سال ملت ایران اسلامی در این روز بزرگ و تاریخی را نوعی بیعت با آرمان ها و دستاورد های انقلاب و نظام بیان کرد و افزود:۲۲ بهمن بهار انقلاب اسلامی است که در این روز مردم انقلابی ایران آنچنان با شور و بصیرت برای گرامیداشت عظیم ترین انقلاب تاریخ جهان به صحنه می آیند.
عباسعلی عاشقی ریس شورای اسلامی شهر رودهن در جمع راهپیمایان با اشاره به اینکه حضور گسترده و بی سابقه ملت ایران در جشن ملی ۲۲ بهمن تمامی نفشه های استکباری را نقش بر آب نمود اظهار داشت :جشن انقلاب اسلامی تنها متعلق به یک قشر وخاص و یا نهادی نیست بلکه در ایران انقلاب همه اقشار ایران اسلامی سهیم هستند.
سید حسین حسینی نائب ریبس شورای اسلامی شهر رودهن در حاشیه این مراسم اظهار داشت:ملت قدر شناس و فهیم ایران اسلامی در طی ۳۹ سال سپری شده از عمر پر برکت انقلاب اسلامی همواره با وحدت و همدلی و صبوری و پایداری در همه صحنه ها حضوری پور شور داشته اند.
وی ادامه داد امروز جهانیان، محو تماشای عظمت و اقتدار بی سابقه و صلابت خیره کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.
مهندس سعید امجدی عضو شورای اسلامی شهر رودهن در جمع مردم همیشه در صحنه و انقلابی رودهن ،ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن و تشکر از حضور پرشور مردم اظهار داشت:بیست و دوم بهمن ،در حکم عید غدیر است ،زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت ،اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی ، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت ، و هرگاه و هر جا که از پیروزی ۲۲ بهمن یادی و نامی آورده می شود، چهره ی شهید و نقش خونین شهادت در برابر چشم ها پدیدار می گردد.
مهندس همت نجفی نیز در حاشیه این مراسم ۲۲ بهمن ماه را جشن بزرگ ایران اسلامی دانست و گفت :اقشار مختلف مردم با حضور گسترده جشن سی و نهمین فجر انقلاتب را با شکوه برگزار کردند .
وی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نماد وحدت ایران اسلامی است اظهار کرد: مردم با حضورشان این وحدت و همدلی را به اثبات رساندند.
دکتر ساسان لاسمی عضو شورای اسلامی شهر رودهن در حاشیه این مراسم اضهار داشت :امروز مردم با درک حساسیت های موجود امسال با شکوه به صحنه آمدند، افزود:دشمنی که امیدوار به حضور کمرنگ مردم بود بار دیگر نقشش بر آب شد.

 

 

 

نظر شما !!