جشن بزرگ انقلاب در رودهن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن :به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر جشن بزرگ انقلاب با حضورجانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح- صابرخراسانی شاعر نام آشنای کشور – امام جمعه محترم بخش رودهن – اعضای شورای اسلامی شهر رودهن – مهندس کچویی شهردار و دیگر مسولین و اقشار مختلف مردم در سالن آمفی تاتر دانشگاه آزاد اسلامی رودهن برگزار شد.

سردار سعید فرجیان‌زاده در جشن بزرگ انقلاب در رودهن اظهار داشت: وقتی شاه پهلوی از ایران فرار کرد، ۳۱ میلیارد دلار از کشور خارج شد و شاه در هر قرارداد سهم خود را برمی‌داشت.
وی ادامه داد: اگر جنایت‌ها را نگوییم، قدردان نعمت‌ها نیستیم و انقلاب اسلامی افتخار ملت است.
جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قبل از انقلاب اسلامی، مسلمانان در جهان تحقیر می‌شدند اما بعد از انقلاب دستاوردهای جدیدی به دست آمد.
فرجیان‌زاده ادامه داد: مردم‌سالاری و انتخاب نمایندگان و مدیران به‌طور مستقیم و غیرمستقیم توسط آرای مردم از مهم‌ترین دستاوردهای بعد از انقلاب اسلامی ایران است.
وی تصریح کرد: مردم حرف اول و آخر را در نظام جمهوری اسلامی ایران می‌زنند و ایران با مردم است که نگین امنیت منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.
جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح افزود: علی‌رغم تمام دشمنی‌ها، ایران حرف اول و آخر را در خاورمیانه می‌زند و در خیلی از مباحث به‌خصوص علمی شاهد پیشرفت‌های خوبی بوده‌ایم.
فرجیان‌زاده خاطرنشان کرد: در کنار دستاوردها دچار چالش‌هایی ازجمله مشکلات اقتصادی هم هستیم که اگر از هشت سال پیش مسؤولان، نکته‌ها و حرف‌های رهبری را فرامی‌گرفتند و به اقتصاد مقاومتی عمل می‌کردند، امروز دچار مشکل اقتصادی نبودیم؛ مسؤولان سعی کنند تا اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند.
وی اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم و از تمام افرادی که این جشن بزرگ را بر پا کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم .

نظر شما !!