پیام تبریک شهردار رودهن به مناسبت روز روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی شهرداری رودهن : سید محمد موسوی منش شهردار رودهن در پیامی روز روابط عمومی را تبریک گفت .

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۷ اردیبهشت ماه یاد آور نقش مردان و زنانی است که در عرصه شفافیت، آگاهی بخشی و ایجاد تعامل و ارتباط سازمان ها، نهادها با مردم و کارکنان تلاش می کنند.

روابط عمومی عامل پیوندها، مانع گسست ها» شعاری است که به خوبی وظیفه این حوزه را مشخص می کند. اینجاست که می گویند روابط عمومی هنر است، مدیریت است و روابط عمومی علم است. روابط عمومی کارآمد به عنوان بازوی مشاوره ای با تحلیل گفتمان و دریافت نظرات موافق و مخالف، بستر ساز تعالی سازمان خود است

آنها به عنوان قلب تپنده یک سازمان محسوب می گردند و این قلب تپنده وظیفه دارد بر تمام امور و جریان های یک سازمان مسلط باشد.

اطلاع رسانی به موقع و شفافیت در آن و استفاده یکسان مردم از اطلاعات می طلبد که کارشناسان روابط عمومی بهره لازم را از ابزارهای قدرتمند رسانه ای ببرند و با تعامل با رسانه ها آنچه که مردم به عنوان ولی نعمتان هر سازمانی باید بدانند را اطلاع رسانی کنند.

ره آورد همه این دانش، آگاهی، اعتمادسازی و امنیت روانی باید از مسیر و معبر حوزه  ارتباطات و روابط عمومی گذر کند و این یک دستورالعمل حیاتی در جهان مدیریت سازمان های بزرگ است.

اینجانب ضمن عرض تبریک این روز به یکایک فعّالان عرصه روابط عمومی، بخصوص به فعالان عرصه روابط عمومی در شهر رودهن که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی ، همسویی ، با صداقت ، شجاعت و امانت در جهت انجام رسالت خطیر خود بدون هیچ چشمداشتی فعالیت می کنند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

نظر شما !!