افتتاح گلزار شهداي سادت محله

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر و شهرداري رودهن:به مناسبت هفته بسيج دانش آموزي مزار شهداي سادات محله با حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر رودهن – مهندس كچويي شهردار – فرمانده سپاه بخش رودهن – ريس آبفاي شهر رودهن- خانواده معظم شهدا و جمعي از مسولين و دانش آموزان افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.
مهندس كچويي شهردار رودهن در حاشيه اين مراسم اظهار داشت: همه ما مديون رشادت و پايمردي شهدا و ايثارگران هستيم و هرچه در اين راستا گام برداشته شود باز هم كم است.
وي با اشاره به اينكه اقتدار و عظمت كنوني كشور مديون خون شهداي والامقام است، اظهار داشت: بايد فرهنگ ايثار و شهادت به نسل امروزي به ويژه جوانان انتقال يابد، زيرا شهداي انقلاب اسلامي با تقديم جانشان از هويت ديني و ملي ما دفاع كردند.
وي در پايان خاطر نشان كرد:شهدا با ايثار گري ها و جانفشاني هاي خود چنان حماسه اي خلق كردند كه انسان را متحير مي كند، اميد است با انجام وظايف و تكاليف قانوني خود در محضر شهدا شرمنده نشده و با پيروي از شهدا در كليه امور موفق و سربلند شويم.
در پايان اين مراسم معنوي حاضرين با قرائت فاتحه ياد شهداي هشت سال دفاع مقدس را گرامي داشته و با آرمان هاي والاي شهدا و امام راحل تجديد ميثاق نمودند.

نظر شما !!