اجرای طرح استقبال از مهر در شهر رودهن

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن:مهندس کچویی شهردار رودهن از اقدامات شهرداری به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خبر دادو اظهار کرد: شهرداری  رودهن در راستای ایجاد روحیه نشاط در بین دانش آموزان و زیبایی محیطی، همگام با بهار تعلیم و تربیت و آغاز بازگشایی مدارس، اقدامات مطلوبی انجام داده و تدابیر مناسبی را اندیشیده است.

شهرداررودهن بیان کرد: دانش‌آموزان و معلمان عزیز باید در اولین روز بازگشایی مدارس آمدن بوی ماه مهر و مهرورزی را استشمام و لمس کنند و این کار با همت شهرداری و حمایت اعضای شورای اسلامی میسر شده است.

وی خاطرنشان کرد: زیباسازی محیطی و منظر شهری شامل رنگ‌آمیزی و زیباسازی جداول و دیوارهای معابر، نصب بنر با مضمون تبریک آغاز سال تحصیلی، ، خط‌ کشی محل گذر عابرین  پیاده به‌ ویژه در مقابل مدارس، نصب علائم و تابلوهای ترافیکی مقابل و اطراف مدارس از جمله اقدامات شهرداری رودهن است.

کچویی تصریح کرد: همچنین کاشت و اهدای نهال و گل به مدارس، شستشوی خیابانهای سطح شهر و اطراف مدارس، آسفالت معابر سطح شهر علی‌الخصوص معابر مشرف به مدارس، پاک‌سازی بیش‌ازپیش پیاده‌روها و خیابان‌ها ، از جمله اقداماتی است که مدیریت شهری رودهن به مناسبت بازگشایی مدارس به مرحله انجام رسانده است.

وی در پایان متذکر شد: شهرداری و اعضای شورای اسلامی امیدوارند که در سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان و معلمان عزیز بتوانند سالی توأم با پیشرفت‌های چشمگیر علمی و آموزشی و سرشار از موفقیت و سرافرازی برای خود و شهر  رودهن  به ارمغان آورند.

نظر شما !!