پیام تشکر مهندس کچویی شهردار رودهن در پی حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام

DSC_3653

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست .” حضرت امام خامنه ای” مد ظله العالی   درود  خدا بر شما مردان و زنان و بر پیر و جوان و همه اقشار متدین و انقلابی این خطه ی ولایتمدار ، شهید پرور و استکبار ستیز که با حضور مسئولانه  و شکوهمند پر صلابت خود در مراسم  استقبال ، تشییع و تدفین باشکوه شهدای گمنام این لاله های پرپر  اسلام ، صفا  و معنویت سال های دفاع مقدس را زنده کردید .

حضور با شکوه و گسترده شما در مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک  و مطهر دو شهید گمنام  نشان از قلب پاک ، بیدار ، با بصیرت مردم و دلدادگی آنان به شهدا ، نظام و ولایت که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خدا و شهدا محفوظ خواهد ماند و برگ زرینی و با افتخاری را در تاریخ شهر رودهن ورق زد .

شما مردم غیور ،سلحشور ، ولایتمدار  و دوستداران ایران اسلامی و علاقه مندان به ائمه معصومین با حضور وصف ناپذیری ثابت کردید قدر شناس  همه کسانی  هستید که جان عزیز خود را در راه استقلال ، امنیت و حفظ یکپارچگی میهن اسلامی از دست داده اند . حضور شما پیام  روشنی داشت و پیام شفاف این بود ، همه عزیزانی که جان خود را در راه حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی از دست داده اند هیچ گاه فراموش نخواهند شد و یاد و خاطره شهیدان ، جانبازان  ، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفع مقدس برای همیشه در اذهان  نسل های مختلف زنده و جاوید خواهد ماند.

بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاشهای همه عزیزانی که در مراسم این دو شهید بزرگوار حضور داشتند تقدیر و تشکر نموده و برای همه شما مردم شریف اجری اخروی و طول عمر با ارزش  خواهانم .

در پایان ضمن آرزوی طول عمر با عزت و سر بلندی برای مقام معظم رهبری  ، توفیق روز افزون کلیه خدمتگذاران صدیق به نظام مقدس اسلامی را که با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و امام راحل (ره ) تلاش در راه اعتلای ارزشهای انقلاب اسلامی را در جامعه دارند از خداوند یکتا مسئلت می نمایم.

        “والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته”

نظر شما !!