پیام تسلیت سرپرست شهرداری رودهن به مناسبت ۲۸ صفر و شهادت امام رضا (ع)

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن : بهنام بابایی با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن ۲۸ ماه صفر، سالروز رحلت جانگداز رسول اکرم (ص) شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت امام رضا(ع) را به محضر ولی عصر (عج) و عموم مسلمانان و شیعیان جهان تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
با فرارسیدن روزهای پایانی ماه صفر بار دیگر زمین و آسمان در غم از دست دادن برترین برگزیدگان الهی به سوگ می نشیند، سوگ و ماتم برای رسول و اهل بیتی که مظهر تام اسمای الهی و آیینه تمام نمای صفات جمال و جلال حق و چراغهای فروزان هدایت در ظلمتهای شرک و ظلم و طغیان – که نور هدایتگری ایشان هیچگاه به خاموشی نمی گراید- بودند و در راه هدایت پیروانشان به معرفت، حقانیت و تأمین سعادت دنیوی و اخروی ایشان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزیدند. پیشوایان راستینی که همواره با آموزه ها و آرمانهای خود بشریت را به سوی فضایل و ارزش‌های والای انسانی و الهی رهنمون می شوند.
اینجانب سالروز رحلت جانگداز و جانسوز رحمه سفیر صلح و دوستی؛ حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی ( ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبر و فرزند عزیزشان؛ کریم اهل بیت عصمت و طهارت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین سالروز شهادت غریبانه حضرت ثامن الحجج، امام رضا (ع) را به محضر مقدس امام زمان(عج) و همه شیعیان و دوستداران آن حضرت تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

نظر شما !!