پیام تسلیت بهنام بابایی سرپرست شهرداری رودهن به مناسبت اربعین حسینی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رودهن : سرپرست شهرداری رودهن به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی(ع) پیامی صادر کردند؛ متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

اربعین حسینی(ع) روز پاسداشت مقام عزیزترین و برگزیده ترین بندگان خالص و نجیب خداست که در راه احیای دین و شریعت ناب اسلامی هرآنچه در این دنیای هستی و فانی داشتند، برای رضای خداوند باری تعالی تقدیم کردند.
چهل روز خاطرات کربلا چون اسب تاخته اند بر صبر زینب(س) اربعین آمده است؛ همراه سپاه پیروز افتخار و وارثان خون و پیروزی . در چهلمین روز، تنها چیزی که برای همه تداعی می ‏شود، حدیث خون و پیروزی است. بهنام بابایی چهلمین روز شهادت الگوی حریت و ۷۲ ستاره درخشان آسمان شهادت را به محضر ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) و عموم عاشقان درگاه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تسلیت و تعزیت گفت. در متن این پیام آمده است : در آینه تاریخ، حوادثی دیده می شود که همانند موج، دامنه می گیرد، گسترده می شود و کران تاکران را در می نوردد.اربعین حسینی زمان مناسبی جهت تجدید میثاق با آرمانهای عاشورایی و یگانه‌ شدن با آموزه های دینی ابا عبدالله الحسین (ع) است. این ایام حزن و اندوه را به پیشگاه حضرت امام زمان (عج(مقام معظم رهبری ومردم شهید پرور رودهن تسلیت گفته و امید دارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم. وی درپایان ضمن آروزی قبولی سوگواریهای محبین امام حسین گفت: امیدوارم ما نیز در ردیف عزاداران واقعی آن حضرت قرار گیریم.از خداوند متعال آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای همه ی ره جویان حق را مسئلت دارم.

نظر شما !!