پیام تبریک مهندس کچویی شهردار رودهن به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، هنگامه تجلّی زیبای مهر و ایثار معلّمان و مهر افروزان را به صاحبان خِرَد و اندیشه بویژه فرهنگیان دلسوز و متعهّد و ره پویان طریق علم و معنویت، تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

همه ساله با نزدیک شدن ماه مهر ،کوچه ها و خیابانها رنگ و بوی دیگری پیدا می کند و شور و شوق دانش آموزان و خانواده های آنها جلوه ی دیگری به جامعه می بخشد اکنون یک بار دیگر در آستانه بازگشایی مدارس قرار گرفته ایم و سال علم آموزی جدیدی پیش روی ماست .

فصل مدرسه فصلی است که با ماه مهر شروع می شود و لذا باید آنرا به فصل مهرورزی تبدیل کرد و فضای مدارس را آکنده از مهربانی نمود .

پایان شهریور و فرارسیدن مهرماه همچنین یادآور دفاع جانانه و مقدس ملت بزرگ ایران از تمامیت ارضی و مرزهای عقیدتی میهن اسلامی در مقابل تجاوز ارتش بعث می باشد که لازم است یاد همه مردان دلیر و زنان غیور این سرزمین الهی را گرامی بداریم که با ایستادگی خود دفاعی مقدس را در تاریخ ثبت کردند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهیدان گلگون کفن و رزمندگان دلیر ایران اسلامی و پاسداشت هفته دفاع مقدس و همچنین با عرض تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید به همه شهروندان عزیز رودهن به ویژه دانش آموزان ، معلمان و مسئولان آموزش و پرورش و نیز دانشگاهیان گرامی ، از خدای بزرگ سالی توام با پیشرفت چشمگیر در عرصه تولید علم را مسئلت می نمایم و یادآور می شوم که شهرداری رودهن نیز سعی کرده از طریق فعالیتهایی چون خط کشی و زیباسازی معابر ، ساماندهی پیاده روها و و ایجاد فضای سبز  در این امر سهیم باشد.

dsc_4930

نظر شما !!