پیام تبریک شهردار رودهن به مناسبت آغاز هفته دولت

مهندس کچویی شهردار رودهن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سر افراز رجایی و باهنر ، آغاز هفته دولت را تبریک و تهنیت گفت . متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

شهریور ، یادآور پرواز دو یار دیرینه امام ، دو پرستوی سبکبال ، دو معلم اخلاق و انسانیت و معرفت و خلوص و آغاز هفته دولت .

هفته اول شهریور ماه ، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت نامگذاری شده است ، تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگذاری بی ادعا ؛ سیره ، منش و روش آنان بود .

شهیدان رجایی و باهنر نیز تجلی  راستینی از روحیه خدمتگذاری به مردم اند ، بی شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی و دولت این دو شهید ، می تواند الگوی خدمتگذاران مردم باشد تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان ، تأسی نمایند .

و اما هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و همدلی و همزبانی را به منصه ظهور رسانده و با تدبیر زمینه های رشد و پیشرفت       روز افزون کشور ، در حیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترده شدن روحیه امید در دل تمامی ایرانیان را فراهم آورند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و با هنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهر رودهن تبریک عرض نموده و موفقیت دولت تدبیر و امید را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .

DSC_1576

نظر شما !!