پروژه های عمرانی و خدماتی بخش رودهن افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن : به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار شهرستان دماوند – اعضای شورای اسلامی شهر رودهن – مهندس کچویی شهردار و جمعی از مسولین و مردم پروژه های عمرانی و خدماتی بخش رودهن افتتاح و کلنگ زنی شد.

کلنگ‌زنی ساختمان اداره ورزش رودهن
در ادامه افتتاح پروژه‌های رودهن، مهندس کچویی شهردار رودهن اظهار داشت: خوشبختانه با حضور فرماندار شهرستان دماوند و جمعی از مسئولان، امروز چهار پروژه در رودهن کلنگ‌زنی و افتتاح شد.
وی افزود: یکی از پروژه‌های امروز مربوط به کلنگ‌زنی ساختمان اداره ورزش رودهن به مساحت ۲۲۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان بود که در سال آینده اجرایی خواهد شد.
شهردار رودهن ادامه داد: همچنین کلنگ پروژه آتش‌نشانی مسکن مهر رودهن نیز به زمین خورد که بودجه آن در سال ۹۷ مشخص شده است که در مساحت ۸۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در دو طبقه طراحی و ساخته می‌شود. کچویی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه کلانتری مسکن مهر رودهن گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان که در بودجه سال آینده شهرداری رودهن مشخص شده احداث می‌شود.
افتتاح سالن چندمنظوره سادات‌محله
وی از افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های مذکور در دهه فجر سال آینده خبر داد و تصریح کرد: ما امروز علاوه بر کلنگ‌زنی این پروژه‌ها شاهد افتتاح سالن چندمنظوره سادات‌محله بودیم که در زمینی به مساحت ۶۳۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیون تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
شهردار رودهن خاطرنشان کرد: ۲۵۰ میلیون تومان از هزینه احداث این سالن چندمنظوره در سال‌جاری و مابقی در سال گذشته پرداخت شد؛ تکمیل و تجهیز این سالن ظرف مدت دو ماه به طول انجامید در حالی که ۱۵ سال پیش فوندانسیون آن ایجاد شده و به طور معطل و نیمه‌کاره رها شده بود.
کچویی عنوان کرد: به جز پروژه احداث ساختمان اداره ورزش و جوانان که مشارکت در ساخت آن توسط شهرداری رودهن انجام می‌شود، تمامی این پروژه‌ها با اعتبارات شهرداری رودهن انجام شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. وی تاکید کرد: پروژه‌های عمرانی شهر رودهن در سال آینده با افزایش ۶۰ درصدی ادامه خواهد داشت.
فعالیت‌های عمرانی مسکن‌مهر رودهن
شهردار رودهن به بیان فعالیت‌های عمرانی در مهرآباد پرداخت و گفت: اموری چون جدول‌گذاری، آسفالت معابر، تعریض خیابان‌ها و فضاهای عمومی در مهرآباد صورت گرفته که سه و نیم میلیارد تومان بودجه برای تکمیل و اتمام راه‌ها و معابر در نظر گرفته شده و در حال اجرا است.
کچویی اضافه کرد: علاوه بر این یک میلیارد تومان نیز از مصوبه متمم بودجه آورده داریم که به جز ساختمان آتش‌نشانی و کلانتری به مابقی عملیات عمرانی اختصاص می‌یابد که امیدواریم فضای خوبی در مسکن مهر شاهد باشیم.
وی اشاره‌ای به ساماندهی مزار شهدا در سادات‌محله داشت و بیان کرد: شرایط مزار شهدای سادات‌محله که شامل سه شهید مدفون در آن هستند مناسب نبود و بحمدالله در سه ماه اخیر المانی برای این مزار طراحی شد و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان مورد احیا قرار گرفت.


نظر شما !!